• Mandi74

Kan ett förhållande börja med sex?

Vad säger ni? Om man har sex första gången man träffas är det då kört för förhållande eller kan det utvecklas till förhållande ändå?

Mannen jag träffar och jag är av olika uppfattning, han säger att det är kört om man har sex första gången. Så för oss är det kört, vi får nöja oss med att "bara" ha sex. Tungan ute

Men nyfiken på hur andra ser på det och vilka erfarenheter ni har när det gäller sex vid första träffen.

• Svar på tråden Kan ett förhållande börja med sex?
  • Mandi74
    Frontline skrev 2014-07-19 02:42:14 följande:

Om han säger att det är kört redan efter första gången  så dumpa honom på tippen..

Nä, han kan vara bra att ha så länge.
  • Mandi74
    Frontline skrev 2014-07-19 03:00:44 följande:
    Då är ju frågan vad fan vill du  då du redan har bestämt dig?

Läste du hela min trådstart? Jag undrar hur andra ser på det hela. Är inte ute efter att låta fl avgöra mitt öde.
  • Mandi74
    Illusion skrev 2014-07-19 03:18:16 följande:

"Man" hit och "man" dit. Jag kan bara svara på hur jag ser på det. Ja, jag skulle kunna inleda ett förhållande med den personen jag hade sex med för första gång.  

Det var det som var meningen, att folk skulle ge sin syn på det hela.
  • Mandi74

Skönt att höra folket, blev lite tvivlande. Alla mina förhållanden har börjat med sex, sen slog det mig, inget av dom har hållt..  Obestämd

• Mandi74
    Monte skrev 2014-07-19 21:27:20 följande:
    Hur många förhållanden håller - någonsin? Det skulle ju vara om du hade ett enda i hela livet. Vem har det?

Av våra generationer är det nog inte så många, var nog mer förr när inte skilsmässor var ett alternativ. Men jag måste ändå hoppas och tro att det finns de som kan leva ihop ett helt liv.
Svar på tråden Kan ett förhållande börja med sex?