Inlägg från: WilliamsMom |Visa alla inlägg
  • WilliamsMom

Hur ofta?!

Min son låg vid mitt bröst i princip dygnet runt tills dess att han var typ tio veckor eller nått. Jag hade några bestämda tider. Han fick snutta bäst han ville, när han ville. Och han ville typ jämt, såååå. ;)

• WilliamsMom
    WilliamsMom skrev 2014-07-15 23:30:10 följande:

Min son låg vid mitt bröst i princip dygnet runt tills dess att han var typ tio veckor eller nått. Jag hade några bestämda tider. Han fick snutta bäst han ville, när han ville. Och han ville typ jämt, såååå. ;)

* Jag hade INTE några bestämda tider. - Skulle det stå!
  • WilliamsMom
    WilliamsMom skrev 2014-07-15 23:30:10 följande:

WilliamsMom skrev 2014-07-15 23:31:24 följande:

* Jag hade INTE några bestämda tider. - Skulle det stå!

Funderade lite till på detta. Jag tror nog att sonen var mer eller mindre fastklistrad vid mitt bröst ända tills typ tre månaders ålder - om inte ännu längre. Men jag tror att det var omkring tremånadersåldern, då nacken var stabil och han liksom satt upp och var mer med än innan, som han inte låg vid bröstet HELA tiden - men fortfarande så ofta han ville eller hade behov av det.
Svar på tråden Hur ofta?!