Någon som har gjort GBP som försöker bli gravid?
Ligger i soffan med stickningar och hugg-smärtor på höger sida. Så jag bedömer att missfall nr 3 är påbörjat. Känner mig så vansinnigt liten och värdelös!!! Fy vilken känsla! :(
Ligger i soffan med stickningar och hugg-smärtor på höger sida. Så jag bedömer att missfall nr 3 är påbörjat. Känner mig så vansinnigt liten och värdelös!!! Fy vilken känsla! :(
Tack för kramar! Tyvärr är det nog ett faktum, vad skulle det annars vara liksom?
Hur mår du Maja? Hur går det?
Jag är inte helt säker på att jag vill försöka bli gravid igen. Men det är ju långt kvar tills jag ens får försöka så saker och ting hinner ju ändra sig.
I övrigt mår jag bra.
Är opad 2013 augusti. Tog ut min spiral i augusti detta året (1 år efter op enligt rekommendationerna) och än har det inte tagit sig tyvärr
Som jag skrev tidigare så var jag lite misstänksam mot denna graviditet och att allt stod rätt till... Det har varit en jävulusisk tid ska ni veta!
I början av december avbröt jag min tredje graviditet detta år...
KUB-testet visade skyhöga siffror, vidare CVS (moderkaksprov) visade att det var en svårt sjuk liten bebis i magen. Kaotisk tid. När själva avbrytandet (de kallar det för abort och jag VÄGRAR kalla det för abort, för för mig är det nått "ofrivilligt"!) var gjort trodde vi på en liten ljusare tid, när sorgen lagt sig. Då tar komplikationer vid med x antal sjukhusvistelser och skrapningar och diverse tråkigheter vid. Är inte återställ ännu.
Mitt i detta virr-varr har en annan sak uppdagats. Jag går och bär på en ovanlig sort av anti-kroppar, nått som eventuellt gör det omöjligt för mig att vara gravid igen. Utredning av detta ska ta vid om vi ens kommer utsätta oss för att ens prova på att bli gravida igen...
Önskar inte min värsta fiende NÅTT av detta ska ni veta!!
Kram på er alla och STORT lycka till!