• Anonym (Nej!!!)

Vad i HELVETE gör jag nu!?

Jag vet inte vart fan jag ska ta vägen.
    Jag har en kompis som länge haft svårt att få barn. Hon är närmare 30 år och har precis blivit lämnad av sin pojkvän sedan flera år.
    Den här kompisen har gjort något så fruktansvärt att jag mår så jävla illa när jag tänker på det. Hon har givit vår gemensamma vän ett ABORTPILLER. Min gravida vän bad om en åksjuketablett mot illamående och min andra kompis, som är i USA i jobbet en del, gav henne ett abortpiller och ljög och sa att det var en åksjuketablett. FAAAAAN!!! Hon berättade detta för mig i fredags. Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Får panik! Fan fan fan!!! Varför berättade hon för mig!? Jag vill inte veta!!!
    Vad gör jag nu!? Vad händer med min gravida kompis och hennes barn i magen!?
    HJÄLP FÖR FAN!!!

• Svar på tråden Vad i HELVETE gör jag nu!?
  • Anonym (Nej!!!)
    Anonym (varför??) skrev 2014-07-13 14:27:10 följande:

Det spelar roll för trovärdighetens skull. Om hon berättade detta för dig i fredags, när var det egentligen som hon gav kompisen abortpillret? För jag antar att gravidkompisen inte var med då du fick veta detta? Och såg hon gravidkompisen svälja pillret?

De träffades av samma anledning som jag träffade min kompis i fredags - vi hade beställt taxfreevaror. Jag vet inte vilken dag de sågs men förmodligen samma dag som hon kom tillbaka från USA eller nån dag senare.

Nu har jag iaf fått tag på hennes pojkvän och berättat för honom och han är på väg till stallet där hon rider idag. Jag tror inte att han förstod allt jag sa men han förstod att det var viktigt och jag sa att han skulle säga åt Jenny att ringa mig på en gång.
  • Anonym (??)

Tror detta är en falsk tråd för vem i helvete köper abortpiller om man kämpar med att bli gravid??? Näpp går inte på det. Plus att om man är normalt funtad väntar man inte. Man ringer omedelbart och får man inget svar åker man hem dit eller bombarderar fb meddelanden tills hon svarar.

• Anonym (Payksjuk)

Omg du berättar såklart för den gravida vad den psykisk sjuka idioten utsatt henne för så hon kan kolla sitt barn. Det måste ju räknas som misshandel att göra så.

• Nenne666
    Anonym (??) skrev 2014-07-13 14:34:35 följande:

Tror detta är en falsk tråd för vem i helvete köper abortpiller om man kämpar med att bli gravid??? Näpp går inte på det. Plus att om man är normalt funtad väntar man inte. Man ringer omedelbart och får man inget svar åker man hem dit eller bombarderar fb meddelanden tills hon svarar.

Svårt att veta vilja trådar som är sanna eller inte. Det vi däremot vet är ju att det finns en gel del galet folk. Detta kan ju vara en person som själv har svårt att bli gravid och missunnar andra att bli det. Såna galna personer tror jag finns-tyvärr.
  • Raggarbrud
    Anonym (??) skrev 2014-07-13 14:34:35 följande:

Om det är ngn som kämpar för att bli gravid så kan hon bli jäkligt sotis på gravida kvinnor........
    Min bästa vän har svårt att bli gravid........hon undviker mig ganska mkt eftersom jag har 2 barn = hon har inte tid, hon är sjuk, mm mm
  • bubbel

Helt sjukt om detta är sant. Hoppas du polisanmäler din "vän"!!

Svar på tråden Vad i HELVETE gör jag nu!?