Inlägg från: Anonym (varför??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (varför??)

Vad i HELVETE gör jag nu!?

Anonym (Nej!!!) skrev 2014-07-13 14:02:31 följande:
    Denna människa har väldigt många andra, betydligt mer svåråtkomliga piller hemma hos sig.
    ThePointOfItAll skrev 2014-07-13 13:59:46 följande:

Och varför väntar du två hela dygn med att göra något???

Jag lever i ett jävla vakuum just nu!!! Va fan jag har varken ätit eller sovit. Jag försökte ringa henne nyss men kom till telefonsvararen. Sa inget på den.

FAAAaaannnnnn!!!!!!!!
    Även om hon har fler svåråtkomliga piller hemma förklarar det inte varför hon hade abortpiller om hon har haft svårt att bli gravid. Varför hade hon detta piller??
  • Anonym (varför??)
    Anonym (Nej!!!) skrev 2014-07-13 14:23:39 följande:
    Men hur FAAAAAN ska jag kunna veta det!? Hon grät när hon berättade för mig. Jag fick panik och kallade henne en jävla massa saker och drog därifrån. Har inte hört av henne sedan dess.

Hon fick väl som alla andra reda på graviditeten på facebook och fick väl nån jävla knäpp och skaffade fram ett piller inte fan vet jag!!! Jag vet att hon skaffade pillret när hon var i USA. Ett amerikanskt abortpiller sa hon. Ingen aning om det är samma som i Sverige!? VAD SPELAR DET FÖR ROLL!!! Barnet kanske dör!? Får skador!? Va fan!
    Det spelar roll för trovärdighetens skull. Om hon berättade detta för dig i fredags, när var det egentligen som hon gav kompisen abortpillret? För jag antar att gravidkompisen inte var med då du fick veta detta? Och såg hon gravidkompisen svälja pillret?
Svar på tråden Vad i HELVETE gör jag nu!?