HäckHäxan skrev 2014-07-15 00:46:58 följande:
Jag har inga som helst vetenskapliga belägg för dessa kommande ord.
Men jag tror inte det hjälper, är man sexuell så är man. Jag är det, jag har provat massor av olika p piller ( av annat skäl ) Men de har aldrig sänkt min lust, lusten är den samma och den blir värre för varje år som går, den försvann inte när jag var gravid, den var inte borta efter att barnet föddes, hade jag kunnat så hade jag nog haft sex rätt direkt efter förlossningen osv. Åt en annan medicin en gång som många tydligen fått lägre lust av, men nej jag hade samma, däremot så gjorde den att det var svårt att få orgasm och ibland rent omöjligt, vilket gjorde att jag slutade med den för så kunde jag inte leva.
Man är helt enkelt olika skapta.
Jag hade lämnat om jag befunnit mig i det läget du är i nu. Kan inte se att det kommer bli bättre, bara sämre OCH i min värld förtjänar både jag och den mannen i så fall att få må bättre. Då kan han hitta någon som är nöjd med en gång i veckan och jag kan hitta någon som är mer på min planet där. Olika lustnivå stör mig inte så sanslöst, men att bli dissad för att den andra hellre vill runka hade stört mig, enormt.
Kanske är det så, men jag hoppas du har fel! Jag har i alla fall en tid på VC imorgon för nya p-piller, så vi får se hur det går!