• el-o

Någon annan med PCOS som försöker bli gravida som vill följas åt?

Hej

Jag har också PSCO och nu försöker vi få ett syskon till vår son. Men idag fick jag mens :( jag går också på Letrozol för att får ägglossning. Men nu om tre dagar så måste jag ta dessa tabletter igen. Så himla jobbigt!! Hur länge ska detta ta? Blir så påverkade av Letrozol också.

Längtar för att få ETT plus på gravstickan

• el-o
    Anonym (prover) skrev 2014-12-28 21:29:23 följande:

Åh. Jag var riktigt snabb på att springa och köpa clearblue dubbel hormon äl test efter att du skrev.. fick blinkande gubbe i 2 dagar och igår fick jag fast gubbe..sprang idag och köpte ett till paket och den visade även fast gubbe direkt jag fick även starkt på testlagrets sticka. Hoppas det fungerar som du säger och att jag faktiskt har ägglossning.. :) har inte fått något provsvar än.. man går nästan på nålar.. :)

Jätte stort grattis till plusset! :)

Hoppas ni andra får era efterlängtade plus nu! :)

Ååh vilket bra tips . Ska också köpa clearblue dubbel. Hur många stickor är där i ett paket? Har kört de vanliga från clearblue.
  • el-o

Jag ska precis avsluta min tredje kur med Letrozol .

Men läser att många äter pregotime istället.

Är det någon som har ätit Letrozol?

• el-o

Oki. Hur påverkad blir du av dem tabletterna ?

Ja vad är det för skillnad ?

Iskristall skrev 2015-01-03 16:01:14 följande:

Jag äter. Äter precis nu min 4:e kur.

• el-o

Iskristall -vilken bra film du hade lagt upp . Tack

Jag får lite biverkningar av Letrozol bl.a. Viktökning :( finnar , trötthet m.m .

Ska på ultraljud nu på onsdag så hållet tummarna på att där finns några äggblåsor. Så att jag sedan får ägglossning.

Hur går det för diig och alla andra där ute ?

• el-o

Jag har precis ätit min tredje kur med Letrozol nu.

Men var hos Gyn idag så får nog öka min dos nästa gång då inte äggen blir tillräckligt stora. :(

eagle87 skrev 2015-01-13 14:51:22 följande:

Hej är de någon som tar letrozol ?

Fick de utskrivet idag

• el-o

Hur går det nu för dig?

Jag har fått en del biverkningar,vilket alla inte behöver att få.

Men mitt humör har ändras en del, känner ibland inte igen mig själv, jätte jobbigt. Är ledsen mer o negativ , gått upp lite i vikt, får dålig hy när jag äter tabletterna, samt att mina fötter somnar i bland M.m. Det är ju inga stora saker o folk har det värre. Men påverkad har jag tyvärr blivit. Fast det är tufft ibland , så är det så värt det.

eagle87 skrev 2015-01-13 21:28:34 följande:

Vilka dagar åt du? Kände du ngr biverkningar ?

• el-o

Jaha då börjar man med sina fjärde kur med Letrozol imorgon, besviken!! :(

Har någon lyckats med Letrozol och hur lågt har det isf tagit ??

Några andra tips så får ni gärna berätta

Svar på tråden Någon annan med PCOS som försöker bli gravida som vill följas åt?