Någon annan med PCOS som försöker bli gravida som vill följas åt?
Hej gör de någon skillnad om man äter från dag 3 till 7 eller 5-9?
Hej gör de någon skillnad om man äter från dag 3 till 7 eller 5-9?
Hel får jag vara med här? Är 27 år o har pcos, bor i England. Har haft oskyddat sex sen oktober 2013. O försökt aktivt sen april 2014. Har alltid haft regelbunden mens men sen juni har min cykel varit kaos o legat mellan 45-76 dagar trots att jag äter nyttigt. Får ingen hjälp av läkare då mitt BMI ligger på 25,8. O de vill att jag ska gå ner 6 kg trots att jag är relativt smal. Har storlek 36 i kläder. Är så ledsen o nere pga detta. Har Tempat sen i juli. På dag 19 Idag. Väntar på äl. Orkar inte köra äl tester då jag har så oregelbunden mens. Har fått tag i pergotime från Sve som hjag ska börja me nästa cykel.
Ja har bim den 9/1. Hade äl på dag 23 äter inga hormoner. Ja rekommenderar verkligen inositol för pcos. De är en slags B-vitamin som hjälper att blockera insulinet som vi har problem med som gör så mindre testroston bildas o ger därför naturlig äl o bra ägg kvalité
Åh så ledsen. Jag Tempar o hade förhöjd temp i en vecka men idag sjönk den så visa sig att jag inte alls haft äl. På dag 35 idag, åter ingen medecin. Har haft oregelbunden mens sen juni 2014. Fattar inte varför. Ska börja tråna igen o se om de hjälper. Äter alla medecin härinne?
Har bestämt för att köra min pergotime kur trots att jag har egen äl. Ska ta dag 3-7. Ni som tar dag 3-7 när får ni äl? Vilken tid på dagen tar ni tabl?
Alla säger ju sluta stressa sluta försöka då händer de, så gjorde vi etc etc. Men hur fan kan man? Tror ni tankarna påverkar?
Hej är de någon som tar letrozol ?
Fick de utskrivet idag
Jag har precis ätit min tredje kur med Letrozol nu.
Men var hos Gyn idag så får nog öka min dos nästa gång då inte äggen blir tillräckligt stora. :(
Pergotime RESTNOTERADE!
Besvikelsen!
Jaha, då ber vi till högre makter om egen äl
Tycker de låter konstigt att man kan få positivt äl test då vi saknar dom hormonerna som behövs för att få det och äl.?Jag har aldrig haft positivt äl test i hela mitt liv förutom med pergotime :) å hon hade ju käkat pergotime så ja tro nog hon har äl inatt /imorgon då hon är på cd16 .