Inlägg från: Anonym (prover) |Visa alla inlägg
  • Anonym (prover)

Någon annan med PCOS som försöker bli gravida som vill följas åt?

Hej! Jag ska påbörja utredning för pco och ska imorgon ta hormon prover för att den 15/1 kolla med vul hur det ser ut.

Jag har letat som en galning efter trådar som kanske kan ge mig svar på några frågor.. kanske ni som är i den sitsen kan hjälpa mig? Hur fort får man veta resultatet från hormon proverna? Fungerar äl test för er? :)

Hoppas ni snart får era små, jag hoppar nog in här när det är min tur att påbörja pergo.. :)

• Anonym (prover)
    lantlivet skrev 2014-12-19 09:32:00 följande:

Halloj! Efter en vecka fick jag första provsvaren. De andra som endast va progesteron fick jag dagen efter.

Äl test fungerar även om du har pco. Dock körde jag med cb digitala lila test vilket visar de 4 mest fertila dagarna. Visade att jag hade österogenet som behövdes för att få blinkande gubbe. Men fick aldrig fast gubbe som indikerar att ägglossning skulle ske. Vilket inte va så konstigt då jag saknade den höjningen av hormon. Efter pergotime fick jag den fasta gubben , vilket stämde jag jag blev gravid.

Önskar Dig lycka till med allt :)

Åh. Jag var riktigt snabb på att springa och köpa clearblue dubbel hormon äl test efter att du skrev.. fick blinkande gubbe i 2 dagar och igår fick jag fast gubbe..sprang idag och köpte ett till paket och den visade även fast gubbe direkt jag fick även starkt på testlagrets sticka. Hoppas det fungerar som du säger och att jag faktiskt har ägglossning.. :) har inte fått något provsvar än.. man går nästan på nålar.. :)

Jätte stort grattis till plusset! :)

Hoppas ni andra får era efterlängtade plus nu! :)
  • Anonym (prover)
    el-o skrev 2014-12-28 21:58:24 följande:

Ååh vilket bra tips . Ska också köpa clearblue dubbel. Hur många stickor är där i ett paket? Har kört de vanliga från clearblue.

Det är 10 stickor i en förpackning :) jag använde vanliga stickor från testlagret och när jag såg en ökning började jag ta cb :d
Svar på tråden Någon annan med PCOS som försöker bli gravida som vill följas åt?