• Pco_1_2

Någon annan med PCOS som försöker bli gravida som vill följas åt?

Hej hej!

Tjej 26, pcos!

Är på cd 19 och har BIM på julafton.

Har ätit pergo+ovitrelle så nu är det ständig väntan....

• Pco_1_2

Tack :)

Jag tror jag testar kvällen den 23:e så man slipper ångesten under julafton :p om det inte tar sig.

Vi gjorde kub med vår son, ville ju se bebisen! Jättehäftigt:)

• Pco_1_2

Hej !

Skulle haft mens 25/12 men den kom med dunder och brak den 22/12, testade mig på morgonen och fick svagt plus, 10 dagar efter ovitrelle, så det är svårt att veta om det blev ett tidigt missfall, likadant förra kuren...

Nu har jag blödigt hejdlöst i 9 dagar...

Börjar med primolut imorgon och hoppas det ordnar till sig.

Den 2/1 ska jag ringa gyn och rådfråga lite.

Hur går det för alla?

• Pco_1_2

Vi alla med pcos känner nog ofta hopplösheten. Just nu känns det som att alla kastar upp sina plus i ansiktet på en, hela fb är fullt. Är inte missunnsam, bara sur just nu :p

2 missfall på raken, eller om det bara varit konstig blödning.

Och ja, är det någon med erfarenhet av cb ägglossningstest?!

• Pco_1_2

Nu väntar jag på att min Gyn ska ringa upp och så får jag se vad hon säger om framtiden, har haft komplicerade blödningar och missfall 2 månader nu...

Hur går det för alla?

• Pco_1_2

Lantlivet; har du testat pos?

Pratade med Gyn nu och troligtvis är det Lutealfasen som blir för kort när jag inte äter primolut (har slarvat) så nu börjar jag med primolut på tisdag! Hoppas på bättre tur nästa månad!

• Pco_1_2

Började blöda 22/12 (3 dagar innan BIM) och blödde i 11 dagar! Sen försvann den 2 dagar och kom tillbaka i full kraft igår.

Ska ju börja med primoluten på tisdag, tror ni fortf jag kan göra det? Eller bör jag ringa Gyn imorgon igen? Suck :((

• Pco_1_2

Ja det får bli ett samtal till gyn, känns frustrerande att blödningarna ska strula såhär. Är det fler av er som blöder typ var 3:e vecka? Verkar vanligt att man i regel inte har blödningar alls...

• Pco_1_2

På torsdag avslutar jag sista primoluttabletten, förhoppningsvis kommer mensen som den ska runt den 17:e. Sedan blir det pergo och ovitrelle om allt är som det ska.

Hoppas att februari blir vår månad!

• Pco_1_2

Lolsing; berätta gärna hur det gick :)

Igår var sista primolut tabletten så nu inväntar jag mens!

• Pco_1_2

Pergotime RESTNOTERADE!

Besvikelsen!

Jaha, då ber vi till högre makter om egen äl

Svar på tråden Någon annan med PCOS som försöker bli gravida som vill följas åt?