Inlägg från: Anonym (orolig flickvän) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig flickvän)

Pojkvän vill ha det mer "spännande" - HJÄLP

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 1,5 år lite drygt och det var helt okej i början. Då sågs vi kanske en helg varannan/tredje vecka, han ville ha sex rätt ofta och var väldigt nöjd med allt (sa han).

Redan då pussades vi sällan, han var väldigt sällan nära om det var för sex och blev obekväm av att visa känslor offentligt - men eftersom jag var dödsförälskad och han sa att han verkligen älskade mig så lät jag det vara.

Nu har det som sagt gått 1,5 år och allt är värre. Vi ses praktiskt taget hela tiden så antar att mycket är pga vardag, men jag tycker man borde kunna bo ihop utan att det blir dåligt. Han visar ALDRIG känslor, ingen som inte vet att vi är ihop skulle förstå det för han rör aldrig mig, pussas aldrig osv, och det är bara jag som tar initiativ till sex (och han avböjer ofta).

Problemet är att jag varit lite ledsen på sistone (pga föräldrar som brutit kontakten och börjat med p-ring så fått biverkningar) och för en vecka sa han att han tycker vårt förhållande är dåligt och ospännande, han frågade tom om vi kunde ha öppet förhållande så han kunde få spänningskick av att vara med någon ny. Det har han dock "tagit tillbaka" efter jag blev ledsen men sagt att han vill ha det mer spännande.

Hur gör jag det mer spännande när han bara avvisar mig när jag är nära??? Har försökt med massa nytt när det kommer till sex och det har han sagt är bra, men verkar som sagt som att han är missnöjd med vardagen med mig och lockas av spänning. Några praktiska tips på hur jag ska få den här relationen att fungera och få det mer kärleksfullt? Livrädd för att han ska vara otrogen

Svar på tråden Pojkvän vill ha det mer "spännande" - HJÄLP