BF Mars 2015
Någon som börjat känna fosterrörelser?
Jag vet det är tidigt men även fullt möjligt, har i ett par veckor känt "fjärilsfladdrande " och är helt säker på att det är lill*n. Har ett par vänner som känt samma från ca v 13 :)
Någon som börjat känna fosterrörelser?
Jag vet det är tidigt men även fullt möjligt, har i ett par veckor känt "fjärilsfladdrande " och är helt säker på att det är lill*n. Har ett par vänner som känt samma från ca v 13 :)
Jag har försökt känt efter, men nix än så länge har jag inte känt något jag tror är fosterrörelser. Är v.18 och börjar längta efter det nu:) men har RUL på tisdag så då får vi förhoppningsvis se att allt är bra i alla fall:)
Åh, vad roligt:) då får vi uppdatera om hur det gått! Vill ni veta kön?
Okej, jo vi har bestämt oss för att vi vill veta. Vi är liksom såå nyfikna och tycker inte att det gör något att just det inte blir en överraskning vid bf, det blir det ju ändå med så mycket annat. Men förstår folk som väntar med att ta reda på det också :) tur man kan välja :)
Vi tror på pojke här också :) även här helt utan någon anledning. Det bara känns så, men är ju en vild gissning egentligen :) jag blir väldigt glad vad det än är så länge allt är bra därinne såklart:)
Var på RUL idag. Allt såg bra ut och det var så häftigt att se att det faktiskt var nån därinne! Det var en livlig krabat så det tog ett tag innan måtten var tagna och ungen fastnat på bild. ??Beräknad bf är fortfarande första mars. Jag kommer att göra ett till ul i vecka 32 då moderkakan ligger i framvägg och dom vill kolla så att den inte lägger sig för öppningen.
Vi har också varit på RUL idag, allt såg bra ut här med. Här fick vi dock väcka och bråka lite med bebisen för att bm skulle kunna kolla allt hon skulle och då vägrade den ändå flytta så mycket på sig att det var möjligt att se könet. Vi blev dock flyttade tillbaka en vecka från vad de sa på kub. Så jag börjar om på v.18 idag igen, segt. För jag antar man går efter RUL nu? Ngn som vet?
Min mage har bara "ploppat" ut de senaste veckorna! Plötsligt kom världens mage liksom. Men det är kul :)
Är det någon av er som har börjat känna fosterrörelser och vilken vecka är ni då i?
Äntligen titt på bebis!! :D allt såg jättefint ut, himla skönt :)
Funderade på om det är någon som för någon sorts "dagbok" över sin graviditet? Eller på annat sätt antecknar och dokumenterar?
Här är det också bra. Vi har 23 dagar kvar till bf. Vi har gjort 4 st tv-ul då de tycker bebisen är lite liten, men den verkar följa sin egen kurva och få tillräckligt med näring så det är ingen fara. Jag tror också att jag kommer gå över tiden men har börjar förbereda mig mentalt på förlossningen då det ju faktiskt skulle kunna dra igång när som helst nu.