Inlägg från: delilah |Visa alla inlägg
  • delilah

BF Mars 2015

Hej! Jag är också i vecka 7 (6+2) och beräknad BF är den 11:e mars! Är 22 år (23 i augusti) och vi var tidigare osäkra på hur vi skulle göra, mycket på grund av att min sambo ansåg sig vara för ung (ett år yngre). Men för mig känns det helt för själviskt att göra abort utav en sådan anledning. Vi har nämligen vetat om att vi har slarvat vilt med skyddet och nu känns det som att vi helt enkelt får "steppa upp" och ta ansvar. Vi har alla övriga förutsättningar för att fixa detta galant! :) Jag längtar redan.. 

Kram alla fina! 

• delilah

Jag har haft fruktansvärt ömma bröst väldigt länge, en utav anledningarna till att jag testade mig :) De senaste två veckorna har jag dessutom tappat min matlust, och känner mig nästan "mätt" hela tiden = jobbigt.. Illamåendet knackar på lite då och då, speciellt under jobb vilket känns jobbigt eftersom jag inte berättat för någon på jobb ännu om graviditeten. Hur är era symptom? 

På onsdag, den 23e ska jag på "hälsosamtal" eller vad man kallar det, hos mvc. Ska bli skönt att prata med henne :) Hoppas på att få göra ett VuL snart, så man får se om det ser bra ut än så länge! 

Svar på tråden BF Mars 2015