Inlägg från: Briella |Visa alla inlägg
  • Briella

BF Mars 2015

Jag kan ansluta mig om det går bra? Första barnet med nr 7/3 om jag räknat rätt, Vi eller ja då har berättat för pappa och mina bröder samt mina blivande svärföräldrar mest för stöd och för jag mår dåligt

Gravidblogg --> briella.blogg.se
  • Briella

Grattis :)

trytofindme skrev 2014-07-13 11:17:07 följande:

Åh,äntligen kan man gå med i en sån här tråd. På fjärde försöket tog det sig, och jag plussade igår. BF 20:e mars enligt datum för senaste mensen. Har inga som helst symptom än så länge. Längtar tills man kan börja känna sig gravid på riktigt, men det lär väl dröja ett tag. Undrar hur tidigt man kan börja se något.

Första barnet, och både jag och min sambo är nyss fyllda 26. Bor i en småstad i Hälsingland, köpte hus för två år sedan.

• Briella

Hej alla och välkomna alla nya roligt med fler pluss och mer bebisar i mars :)

Jag har nog alla symtom och lite mer legat inne 2 omgångar redan och är i v7, jag tror att allt är individuellet och att man bara ska utgå från en själv och kanske lyssna inåt på kroppens signaler bara

• Briella

Grattis till plus och huset och välkommen hit :)

oktoberflickan skrev 2014-07-20 11:22:57 följande:

Hej hej, plussade i fredags, är i vecka 6 (5+5) BF i mars 2015. Väntar mitt första barn, flyttar till hus på landet med min man om 12 dagar, och är så lycklig över att vara gravid <3 Även om jag är sjukt illamående!

• Briella

Då hoppas vi den lille stannar nu :)

trytofindme skrev 2014-07-20 21:13:55 följande:

Grattis, och hoppas det tar sig ordentligt denna gång. Hur lång kom du de andra gångerna?

Finns förresten en hemlig facebook-grupp för oss med BF mars 2015 om du vill gå med där. Lägg till Petra Högström (hon som har ett litet barn med på sin profilbild) som vän så lägger hon till dig i gruppen om du ber om det. När du väl är inne i gruppen går det att ta bort henne som vän igen om man vill.

Svar på tråden BF Mars 2015