Inlägg från: sussapuff |Visa alla inlägg
  • sussapuff

BF Mars 2015

Hej!

Jag plussade igår och bör vara i v. 5-6 enligt mina egna beräkningar :) Jag fyllde precis 31 och har inga barn sedan tidigare så allt är väldigt nytt. Inte så påläst heller då vi precis bestämde oss för att börja försöka, är snarare chockad över att det gick så fort ????var beredd på att försöka 1 år.

Kul att du startade en tråd :) Lite nyfiken på var alla bor? Själv bor jag i Göteborg

• sussapuff

Hej igen!

Ville bara säga att jag har börjat blogga anonymt om graviditeten i fall någon skulle vara intresserad av att läsa =) Tipsa gärna om andra tidiga gravidbloggar!

www.gravidresan.blogg.se

När tiden är inne kommer jag gå ut med nyheten på min privata blogg. 

• sussapuff
    Mafinga skrev 2014-07-16 09:02:13 följande:

Hej!

Jag hoppar gladeligen in här!
    33årig Göteborgare som plussade för en vecka sedan, beräknat BF 10/3.
    Har de senaste dagar börjat må mer och mer illa hela dagarna, vilket gör jobbet till en pina... men bara två och en halv dag kvar till semester..ok, klockan är inte ens nio så kanske snarare tre dagar, men försöker vara positiv! :)

Vi har än så länge berättat för systrar och hans mamma, tänker berätta för övriga i närmaset familjen efterhand som vi träffar dem. Känns bra att de närmaste vet, ifall det skulle gå åt skogen.  Å så  e vi ju så exalterade så vi inte klarar av att hålla tyst!  Varje gång jag pratar med mamma, får jag anstränga mig för att inte säga något,,, jag vill berätta det när vi träffas och inte per telefon! 

Kul att stöta på någon mer i min ålder i Göteborg :) fyllde nyss 31 och är i vecka 7...har också svårt att hålla tyst men vi har faktiskt kommit överens om att inte säga till någon än..
  • sussapuff

Hej allihop!

Hoppar in här om det är ok? Jag är gravid i vecka 18+0 och var på RUL i måndags :) Blev också flyttad en vecka bakåt och fick BF framflyttat. Har inte tagit så många magbilder än, men här är två:

• sussapuff
    Ludaca skrev 2014-10-08 17:18:19 följande:
    Hej och välkommen! 

Kul med en till mage :) Tjusigt! 
    Såg att du oxå har en liten kula :) syntes tydligt på mig med tidigt, men sen har det inte hänt mycket..
  • sussapuff
    Madelia skrev 2014-10-08 21:35:44 följande:
    Hej och grattis:)

Då ligger vi nästan lika i tiden:) och jag blev också flyttad en vecka vid RUL.
    Ja jag läste det längre upp :) mysigt! såg att du undrade över om man ska gå efter RUL eller de tidigare - tror RUL eftersom det sägs vara då de kan se ner exakt...
Svar på tråden BF Mars 2015