• Anonym (singel)

om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'

Asså nu är jag irriterad. En kompis till mig säger att han blir svartsjuk när jag är med en annan kille han har länge velat ha mig. ändå så frågar han inte jag vill vara tillsammans med honom han är så rädd för att jag ska svara nej. När jag säger "ingen vill ha mig" så säger han "jag vill ju ha dig" men ändå så frågar han inte mig om det ska bli han och jag så hur ska han då förvänta sig att det ska bli han och jag? när jag var mycket med en killkompis på fest så blev han svartsjuk och orolig över att jag skulle vara intresserad av min killkompis. en gång så sa han att han inte vill se mig på ett tag om jag blir ihop med någonannan. så tycker jag inte man säger lite taskigt och säga så. dels det så har han inte vågat fråga om det ska bli han och jag så då kanske jag hittar någonannan. vad säger ni andra och tänker kring detta?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-07 16:28
    Allt har löst sig nu. Alltbär bra igen

• Svar på tråden om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Äh) skrev 2014-07-06 18:12:17 följande:

Vaddå visat ? Det är väl bara hoppa upp i knäet om du känner likadant ?

Och säga jag vill ha dig och ingen annan ... Avklarat och enkelt .(-:
  • Anonym (singel)
    Anonym (varför) skrev 2014-07-06 17:57:37 följande:

haha han har ju sagt "jag vill ju ha dig"

om tjejen jag va intresserad av sa det så hade jag inte tvekat :). haha du är rolig du.

HUR ÄR JAG ROLIG?!
  • Anonym (tramsmaja)
    Anonym (singel) skrev 2014-07-06 17:48:47 följande:
    han har inte visat det tillräckligt tydligt
    Ok, så exakt hur ska han göra, för att det ska vara tydligt nog för dig?
    För jag förstår inte hur han kan vara mer tydlig än han redan varit, berätta vad det är du vill att han ska göra, rent konkret?
  • Anonym (Äh)

Visa det genom att bli ett .....???

• Anonym (hm)

Jag tror ts vill han skall bada naken i stadens fontän och skrika det rätt ut och samtidigt streama ut det på familjeliv...så där lagom diskret...

• Anonym (tramsmaja)
    Anonym (hm) skrev 2014-07-06 19:44:45 följande:

Jag tror ts vill han skall bada naken i stadens fontän och skrika det rätt ut och samtidigt streama ut det på familjeliv...så där lagom diskret...

Tja, på ett sätt kan jag förstå ts litegrann tror jag.
    Min son är as och jag vet att han behöver väldigt tydliga budskap, kanske är det likadant för ts.
    Som dessutom låter väldigt ung.
    Men man måste samtidigt förstå att man inte kan ställa krav på andra som man inte själv kan leva upp till.
    Det är inte lättare för honom än det är för ts att säga vad dom vill.
  • Anonym (hm)

Det ligger nog en hel del i det tramsmaja skriver. Men budskapet har ju nått fram till henne och hon sitter och bollar det i sin hand. Då ligger ju bollen hos TS att uttrycka hur hon vill ha det, inte att han skall repetera. Men det verkar ju som hon vill ha denne trevlige unge man så kanske de skulle träffas och kommunicera öga mot öga.

• Anonym (Äh)
    Anonym (hm) skrev 2014-07-06 19:57:22 följande:

Det ligger nog en hel del i det tramsmaja skriver. Men budskapet har ju nått fram till henne och hon sitter och bollar det i sin hand. Då ligger ju bollen hos TS att uttrycka hur hon vill ha det, inte att han skall repetera. Men det verkar ju som hon vill ha denne trevlige unge man så kanske de skulle träffas och kommunicera öga mot öga.

Budskap ? men det måste komma från personen själv annars är det inte konstigt hon reagerar ....
  • Anonym (hm)

Problemet är ju AS här att det kan vara problematiskt att kommunicera alls. Att hålla en normal dialog är svårt för vissa med AS.

• Zoja

Ja du.. Du verkar inte vara en speciellt trevlig prick. Eller mogen för den delen. Dags att du skärper till dig och pratar med människan, tids nog kommer han hitta någon annan och då är det du som är förloraren.

Svar på tråden om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'