om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'
Na tuttunuttan ingen kvinna vill va vän med en bebis iaf ...)-:
Na tuttunuttan ingen kvinna vill va vän med en bebis iaf ...)-:
Det är inget att skämmas över att ha AS. Finns inget som är fel i det, du är precis lika som alla andra. Vi har ju alla våra problem, den problemfria människan finns nog inte....skulle möjligtvis vara jag själv då :P
Äh ta en whisky innan och bete dig som människa för helsike ...(-:.
Ärligt talat tycker nog en AS tjej skall känna sig bättre än en vanlig tjej för hon är speciell. Känn dig utvald. Har du fått AS diagnos på senare år som vuxen eller haft det med sedan starten? Ja du nämner den har gjort dig blyg. Nej se den inte som ett hinder jag hade föredragit en tjej som är speciell.
Känn dig speciell och älska dig själv för den du är så kommer livet bli mycket lättare. Varför skall alla sträva efter att vara mainstream...lika är ju inget kul. De som sticker ut från mängden är ju dem som förgyller tillvaron. Sådana som du.
App app passa din tunga riktigt noga, det är i get fel på en whisky ...och tack men jag sugar inte kuk till höger och vänster ....ok något oklart ...
Passa sig noga med ditt ordval det hamnade hos fel person denna gången .
Kom inte skyll på ditt syndrom med ditt Beteende och sitt inte tyck synd om dig själv .
varför skulle jag?,har bättre saker för mig än att slösa min tid på en förlorare som inte vågar ta för sig!
det jag tänker är att du är typisk kvinnlig som vill att mannen ska göra allt.
om du vill ha honom så ska du ju säga något när han säger "jag vill ju ha dig".
om du inte vill ha honom så säger du "neej, vi är ju bara vänner :)" eller något.
varför går du runt och väntar på att han ska göra något när du själv kan ta tag i saker och styra situationen mot något DU vill?