Inlägg från: Anonym (hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm)

om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'

Nej tyvärr gör jag väl inte det... Vad jag ville ha sagt var det att övertydlighet kanske är ett behov. Förstår du vad jag menar. Fast jag drog parallellen kanske lite för långt. Du vet jag vill dig inget illa.

• Anonym (hm)

Den går inte att ta bort. Jag tror att det bästa tipset är att ni ses öga mot öga och klarar ut det här. Ni verkar ju faktiskt vilja samma sak. Ta det personligt och inte på Familjeliv inför halva Sverige. Detta är er sak och inte restens. Det är bra att du lyfte frågan. Saken är ju helt klar. Han vill ha dig och du vill ha honom sedan finns lite småjusteringar i fråga om vänner osv men det är ju inget som inte går att lösa. Jag önskar dig lycka till med detta. Jag försöker förstå hur en "ren" AS tänker/fungerar och jag är inte helt klar över det ännu, söker sätta mig in i det hela då jag bara kan huvuddragen.

• Anonym (hm)

TS har redan i tråden sagt att hon vill ha honom. Får hoppas att han läser tråden...

• Anonym (hm)

Skicka ett sms eller FB message då...

• Anonym (hm)

Surt sa räven om rönnbären...

• Anonym (hm)

Känner igen det där det kan bli så ibland, framförallt i utdragna fall... Men att ni inte tar och kör en ost och vinkväll, en fransk sydsluttning är ju aldrig fel. Ni känner ju varann så varför inte ta något avspänt...

• Anonym (hm)

Ja det är nog bäst. Hon får bestämma.

• Anonym (hm)

TS får jag lov att fråga vad är det som är det "värsta" med att ha AS, se mig som idiot på detta för jag har inte full insikt än. Vad är jobbigt?

• Anonym (hm)

Ja numer har kvinnor rösträtt...sen 1921 :P

• Anonym (hm)

Som feministisk man vill jag ha full jämställdhet på alla plan. 2014 oh fan tiden går...

Svar på tråden om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'