Inlägg från: Anonym (hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm)

om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'

Och vad vill ts själv? Och hon är förstås helt handlingsförlamad själv också....jaja

• Anonym (hm)

Tänkte mest att vad vill du själv med den där killen och om du är intresserad så kan ju faktiskt du fråga själv då vi lever i jämställdhetens 2014. Kvinnor har haft rösträtt snart i hundra år:)

• Anonym (hm)

Skicka ett sms eller varför inte skicka ett brev...tänk vad sällsynt det är att få annat än maskinskrivna fakturor idag, garanterat uppskattat. Kanske med Kaligrafitext också.

• Anonym (hm)

Glöm inte att försluta brevet med lack sigill.

• Anonym (hm)

Men han har ju sagt att "han vill ha dig", då står han ju för det.... Lämpligen svarar du på det då....Och är det jobbigt skriv ett brev då. Han kan ju inte förväntas fråga om och om igen...

• Anonym (hm)

Nu är klockan halv fyra och jag är seg i skallen till mitt försvar. Men jag känner som om han har givit dig signal vad han vill med dig men du har inte signalerat svar, jo en negation i form av ingen vill ha mig. Han kan ju inte förväntas vara tankeläsare hur du vill ha det formulerat. Är han vettig vilket jag utgår från så står han väl för vad han uttryckt. TS det känns som bollen är rullad och att den ligger hos dig. God natt.

• Anonym (hm)

Han kanske både är man och mus. :) Grejen är ju den att han har ju varit klar mot dig med sin ståndpunkt rörande honom och dig medan du inte lämnat svar egentligen. Personligen står jag alltid för vad jag yttrar och det gör säkert denne killen också. TS våldtäktsmän hör hemma på tippen. Om du svarar honom så tar du ju inte första steget utan andra genom att du svarar på en fråga. Jag menar om han sade "jag vill ha dig" och "jag har länge velat ha dig" då finns det ju egentligen inget att missuppfatta. Jag tycker det är fullständigt solklart att han anser att du är den bästa av de bästa. Han har ju redan frågat och väntar säkert någon reaktion såsom JA eller NEJ.

• Anonym (hm)

Jaha vet han om att han har en kompis med downssyndrome? Det är ju normalt inget man känner till. Men han kanske läser detta och funderar över vem det skulle kunna vara. Bra att du lyfter upp sådana frågor men säg detta till honom... Det kan ju vara svårt att veta vilka dina ovänner är i detalj.

• Anonym (hm)

Han må hända ha någon vän som du inte tycker om samtidigt kanske han finner någon av dina vänner mindre trevlig men för den sakens skull skall man väl inte kräva att man säger upp bekantskapen men visst kan man minimera kontakten om det stör den ene eller den andre.
    Att någon har DS skall väl inte vara skäl att säga hej då...
    Jag tror ni skall kommunicera med varann IRL. Samtidigt att vara med en våldtäktsman känns som ett icke existerande option. Ren självbevarelsedrift gör att man inte har kontakt med någon som misshandlar eller våldför sig sexuellt på en.

• Anonym (hm)

TS skriver misstänkt DS, den borde väl vara lätt att konstatera då om jag inte misstar mig så är detta en kromosom relaterad sjukdom. Jag söker för övrigt alltid tro gott om folk tills dess att jag motbevisats.

Svar på tråden om han så gärna vill ha mig ska han ju fråga mig -.-'