• Anonym (Lollo79)

Sjukaste ställena ni sprutat på

Som rubriken säger, vilka är de sjukaste ställena ni sprutat på?

• Svar på tråden Sjukaste ställena ni sprutat på
  • Anonym (NakenJanne)

Runkade i bilen eller halva kroppen (ben mm) ute i vad jag trodde var en ödslig skogsväg. Precis då jag kommer så kommer 2 tonårstjer ridande precis brevid mej, så jag tror att ett sprut träffade hästen. Sprutade över 2 meter på den tiden. Annat är det nu....

• Acubens

Nog har man sprutat på massa ställen, men svårt att komma på om något av dom var så sjuka... hmm

• Trustme24
    Anonym (Lollo79) skrev 2014-07-03 20:18:16 följande:

Som rubriken säger, vilka är de sjukaste ställena ni sprutat på?

När jag var tillsammans med min förra tjej så var jag helt ensam en gång och blev så jävla runksugen och ville prova något nytt och lite mer förbjudet. Så jag gick in i min fickväns mammas sovrum och tog de första bästa spetstrosorna och lindade det runt kuken och efter lite runkande så låg sperman stor och kladdig i hennes trosor! Det va grymt skönt men jag vågade bara göra det en gång till efter der (jag slängde trosorna i en sopptunna en bit bort från lägenheten).
  • Bobby Clarke

För ett antal år sedan så var jag med en tjej som ville bli sprutad i munnen ansiktet. Jag vette fan vad som hände, men jag slant på något vis och första satsen fick hon i örat.

Ja, hon var kortklippt

• taquine
    Bobby Clarke skrev 2014-07-05 19:41:26 följande:
    För ett antal år sedan så var jag med en tjej som ville bli sprutad i munnen ansiktet. Jag vette fan vad som hände, men jag slant på något vis och första satsen fick hon i örat.

Ja, hon var kortklippt
    Stackars dig
    Goodness Me
  • Bobby Clarke

Varför, för att hon var kortklippt

taquine skrev 2014-07-05 19:43:32 följande:

Stackars dig

• taquine
    Bobby Clarke skrev 2014-07-05 19:46:28 följande:
    Varför, för att hon var kortklippt smile5.gif
    Mer för att du slant då kanske , du är för skön Bobby Clarke , för charmig för ditt eget bästa
    Goodness Me
  • Trustme24
    Nyfiken gul skrev 2014-07-05 19:56:52 följande:

Räknas det om man squirtar?

Ja för fan! Sprut som sprut ;)
  • Trustme24
    Nyfiken gul skrev 2014-07-05 19:56:52 följande:

Räknas det om man squirtar?

Ja för fan! Sprut som sprut ;)
Svar på tråden Sjukaste ställena ni sprutat på