P30 skrev 2014-07-03 19:48:19 följande:
En klar fördel med att vara swinger är ju att man dejtar andra par som har samma intresse. Då slipper man ju utsätta sina "riktiga" vänner för alla historier som de ändå inte vill höra, får prata med någon som gillar att lyssna på ens intressen i livet och får historier tillbaka.
Jag har kallats gränslös, men gillar det inte. Jag har gränser, men de är inte så snäva som de flesta andra. Jag pratar exempelvis inte analsex med min mamma, men kan för den delen berätta allt från onanivanor till de mörkaste sexfantasierna för någon jag träffat för första gången.
Jag är mer bekväm med att prata sex än om min uppväxt...
Vi är lite lika. Jag kan också prats sex med en främling utan problem. Pratar med mina vänner också och andra kanske ser det som gränslöst men det gör inte jag. Det är mycket enklare att tala om sex än om känslor för min del. Nu är ju inte jag swinger så det är mina riktiga vänner som blir utsatta för mina ord. Men när jag tänker efter så är isåfall mina vänner också rätt gränslösa men på lite annat vis kanske. Skillnaden mellan dem och mig är att de kan tjattra på lika dit hemma hos någon av oss så som jag gör. Medan jag tex inte har problem med att diskutera samma sak i kassakön på Ica eller om vi är ute någonstans, det är inte så att jag tycker sex blev pinsamt för jag klev över tröskeln på Ica. Sex är sex, ett ämne i min värld ett roligt sådant, det måste inte alltid diskuterad ur perspektivet jag har utan kan ju löpa ganska frisk utan att man berättar precis allt man gjort.
Sen e ju folk olika. Men jag kan inte minnas att jag fått skit för att jag är öppen möjligen då när man var yngre, ung vuxen. Någonstans på vägen har människor accepterat mig som jag är. Saken är ju att jag lärde mig redan hemma att sex inte är tabu. Inte för att det diskuterades detaljer, men vi kunde absolut diskutera ämnet sex i min familj det kan vi än idag.