När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow
Tror inte TS frågade dig eller någon annan om råd för hur hon och hennes partner fortsatta sängkammaraktiviteter ska se ut, hon undrade bara om de var udda baserat på sina vänners reaktioner.
Att prata om sex i allmänna ordalag är inte detsamma som att beskriva explicita detaljer ur sitt eget och partnerns sexliv. Om man inte förstår skillnaden saknar man nog en del socialt bollsinne.
Det är inget särskilt avvikande med det sexliv TS beskriver. Mycket av det ingår i de flesta andras, och somliga ägnar sig nog åt varianter som skulle få TS att höja på ögonbrynen. Det man reagerar på är att det sammanfattningsvis är det som kallas "för mycket information". Det blir som ett slags blottning, det är gränslöst och kan upplevas som övergrepp eller integritetskränkande. Också i det att man lämnar ut sin partner, inte minst.
Det är skönt och naturligt att gå på toa också, och många fortsätter att skratta åt kiss, bajs och pruttskämt hela livet. Det betyder inte att man i alla sammanhang delar med sig av storlek, färg, mängd och lukt på sina bajskorvar.