Inlägg från: Anonym (Freakshow?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Freakshow?)

När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow

Allvarligt, är det jag som är en freakshow i sängen eller är det mina kompisar som är sjukt Svensson??

Det här gäller för de fyra kompisgäng jag har, så fort vi pratar sex så slutar det med att jag engagerat berättar om vad jag tycker om och vad jag har gjort, medan de andra stirrar storögt på mig och inte kan tro sina öron, samt den eviga kommentaren "Det trodde jag inte om DIG!", för uppenbarligen ser jag ut som en tråkig brud som bara gillar missionären.

Ibland har jag kompisar som är "värre än mig", typ gillar att svälja sperma eller har partnerbyte, och då är det jag som spärrar upp ögonen och säger "Men herregud, berätta MER!!", men oftast är det som sagt tvärtom.

- Jag är 30+ och har nyss börjat upptäcka att sex är KUL! Innan hade jag sex, och det var bra. Men det var väl sådär på normalnivå, nu vill jag OFTA OFTA och MYCKET MYCKET. Bara det är det tydligen freakshow-varning på.

- Jag gillar att bli dragen i håret, biten, fasthållen, nedtryckt, upptryckt mot en vägg, osv. Nyligen har jag upptäckt hur fantastiskt det är att bli smiskad också, som "enskild" aktivitet. Alltså, att bara ligga still och inte göra annat än att bli smiskad.

- Jag tänder på gayporr (kille+kille).

- Jag tittar gärna på porr (gayporr oftast, tjejer känns så lama nu när jag har upptäckt att fler snoppar är bättre snoppar).

- Jag läser gärna sexnoveller (Ja, givetvis gaysex... )

- Jag suger gärna av min älskling. En vanlig tisdag i soffan kan vi pausa Walking Dead och jag suger av honom. Vare sig han kommer eller ej, jag gör det för min egen skull, för att jag tycker om det.

- Vi har sex utomhus, i bilen, i badrummet (bolibompasex).

- Nån gång har jag haft sexiga kläder på mig i sängen, korsett och höga klackar och sådär (rekommenderas inte med annan orsak än att man känner sig sjukt sexig. Det var rätt osmidigt... )

- Jag gillar att slicka min älskling i rumpan och peta med fingrarna. Jag skulle gärna göra massa mer saker, men han är lite homofobisk fortfarande. Vi har dock en strap on i ett skåp, just saying.

... ja, det var väl allt... Det är väl inte så jäkla konstiga saker? Eller är det faktumet att jag så gärna berättar om det som är grejen? Jag älskar att prata om sex! Jag vill gärna prata om sex och vill gärna veta hur andras sexliv är! Det är ROLIGT!

Snälla, hjälp mig. Är jag en freakshow??

• Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow
  • Anonym (Freakshow?)
    HäckHäxan skrev 2014-07-02 12:35:46 följande:

När jag läste rubriken så sa jag högt till en kompis att va fan det kunde vara jag som skrivit rubriken och min vän asgarvade. Så nej du är ingen freakshow!!!!!! Utan högst normal i min värld dessutom avundas jag dig som kan leva ut det sådär. En annan är singel och det är rätt kört på många punkter för min del då. Njut för tusan, du lever bara en gång!

Åh! Jag tänker på såna som dig ibland! Singlar! Stackars satar, jag lider så förfärligt med er! Jag hade noll eller liiiiten sexlust under alldeles för många år (vi har ett gäng ungar, lusten liksom kom inte tillbaka riktigt innan det var dags för nästa), och då hade jag LÄTT Kunnat vara singel. Men nu! Åh! Nej!

Styrkekram till dig asså!!

........

Och tack till er andra! Känns ju rätt bra ändå. Någorlunda normal. Mina polare kanske skulle ta och lugna sina reaktioner lite bara.
  • Anonym (Freakshow?)
    Sebastian72 skrev 2014-07-02 12:48:01 följande:

Är väl inget konstigt med ditt sexliv direkt. Enda jag kan tycka är att det är lite gränslöst att sitta och snacka om det. Alla är kanske inte jätteintresserade....

Anonym (Lugn) skrev 2014-07-02 12:52:50 följande:

Vi gör nästan inget av det du beskriver. Men för den skull är det inte så väldigt konstigt. Det är kanske mera det att du öppet berättar om det för kompisar som väcker en viss förvåning.

Kereza skrev 2014-07-02 12:57:08 följande:

Nej, det låter inte ovanligt på en fläck. Däremot kanske folk inte riktigt vill föreställa sej dina sexvanor, det kan ju vara så enkelt?

Åh! Men sex som är så KUL?! Och jag vill ju mer än gärna veta vad andra gör i sängen! (Åh, det äääär fel på mig!   Men okej, ja kanske. Men de FRÅGAR ju. De verkar ju vilja veta mer. Eller så är det någon slags skräckblandad förtjusning som driver dem att fråga om mer... )

• Anonym (Freakshow?)

Oj vad ni skriver! Jag har sjuka barn att ta hand om som inte verkar gilla att mamman stirrar på en datorn, men tack för input, skriver snabbt svar nu!

Tack för heads up både gällande oversharing (ska fundera på om det är det), och på att det kanske är sättet jag berättar på (jag är nog rätt entusiatisk, ja...) och att det faktiskt är de som inte alls gillar sin kopp te på mitt sätt, och faktiskt ÄR lite, ji mina ögon, "tråkiga".

Men jag vidhåller - jag tycker sex är kul och VILL veta vad mina kompisar går igång på, och jag blir glad när jag får veta! Såna människor ger mig liv! Såna som berättar öppet och ärligt om what makes them tick, så att säga.

För jag har ju vänner som INTE reagerar så här. Såna som vet ALLT om mig, och som jag vet ALLT om (ja, våra män är inkluderade, det har visat sig att särskilt en av mina närmsta vänners män gillar rumpaktiivteter på sig själv, precis som min. SÅ himla mycket att prata om blev det den kvällen! )

Men jag ska kanske tona ner LITE vad jag berättar, hur jag berättar det, och kanske känna av vad jag är i för sällskap.

Tack för era tankar!

• Anonym (Freakshow?)

... och nyfrälst kan det nog inte vara... för det har varit såhär sedan jag var 20 och vi började ha sex (ja, vi var late bloomers, hela högen i det kompisgänget... ) Men nyfrälsta människor är jobbiga, så jag förstår om du tänkte så, goaskalice.

• Anonym (Freakshow?)

Hej igen. Alltså, det här är, som jag uppfattar det, i situationer när vi faktiskt PRATAR om sex, det är inte jag som domderar runt ett middagsbord och kräver att vi ska prata om sex.

Jag pratar gärna om det med alla jag möter (mild överdrift ) men jag drar sällan upp det själv. Motsägelsefullt nog är jag rätt lättgenerad, tycker inte om att ha uppmärksamheten riktad mot mig, så jag skulle inte ta upp ämnet. Men NÄR det kommer på tal vill jag gärna prata om det.

Back to sickbay!

• Anonym (Freakshow?)
    Moonis skrev 2014-07-02 15:41:58 följande:

Tycker inte heller det är så överdrivet konstiga grejer. Berättade förresten själv om ett ställe min kille och jag hade haft sex på för en vän och hon tyckte det va äckligt och det va verkligen ett ställe man inte hade sex på. Berättade sen för min andra vän som inte tyckte det va så farligt utan mer spännande. Så det kan vara så olika beroende på vem man pratar med och då är båda nära vänner och vi brukar prata om typ allt. 

Men här har vi ju ett toppenexempel! Nu blir jag ju vansinnigt nyfiken, och hade jag varit din kompis hade jag jublat över att få veta!

Ännu har jag inte IRL varit med om saker som jag har blivit äcklad/upprörd över, däremot på nätet har jag sett en del saker som verkligen har.... chockat mig. Men - så länge det är okej från alla parter så ÄR det ju okej.

Lite OT känner jag att det blev nu.... men det kanske är så det är - folk är olika. Vissa vill gräva i andras underliv (mentalt), andra vill det inte.

• Anonym (Freakshow?)
    Robert 832 skrev 2014-07-03 19:39:43 följande:

Sex ÄR kul och så länge man inte skadar någon (som inte vill det) så är det ingen annans buisness hur du har sex. Vitsen ligger kanske i att berätta för de som gärna lyssnar dock.

Men herregud så mycket ni har skrivit! Vilket engagemang!

Jag hade velat kommentera flera stycken i tråden, men jag skrollade igenom den här tråden sent igårkväll och nu minns jag inte vem det var som sade vad och jag orkar inte läsa allt igen och citera... så jag väljer ut en av de sakerna jag läser här, som faktiskt speglar det jag tycker.

Alltså. Det verkar ju handla om hur man är som person.

Vissa (många) tycker att det är tacky, oversharing:igt och "mycket liv och liten verkstad" (äääh, eller hur man säger, som sagt, jag orkar inte skrolla tillbaka för exakta ord, hjärnsläpp såhär på fredagkvällen). Man VILL inte veta. Och även om man trode att man ville veta, så ville man inte ha detaljer när allt kom omkring.

Så uppfattar jag det.

Medan vissa här i tråden, ett tiotal kanske, faktiskt förstår mig och tycker som jag att sex är KUL! Sex är intressant! Man vill faktiskt veta vad andra gör i sängen! Sådan är jag, och det är kanske där det felar. Man utgår ju ifrån sig själv. Jag är förvånad över att så många INTE vill veta vad andra gör i sängen! Jag trodde väl att folk var mer... nyfikna... överlag.

Men tydligen inte.

Slutsats: Det finns fler som mig. Och vi hade kunnat ha det sjukt trevligt över en flaska vin eller tre. Få veta allt om varandra och prata om saker utan att få en i ögat varannan minut.

Men de flesta är INTE som mig. Och nu pratar jag inte om mina sexuella preferenser, utan mina samtalsämnespreferenser. De flesta vill inte veta. Få mental images. Själv tycker jag mental images livar upp tillvaron!

Vi är olika!

Skål på er - nu har jag semester! Jag ska ha MASSOR med sex och slicka min man i rumpan HELA TIDEN!!
  • Anonym (Freakshow?)

Jag känner mig faktiskt missförstådd av den stora majoriteten här i tråden. Jag vill inte vara skäggiga damen, jag söker inte uppmärksamhet (varken IRL eller med denna tråd), inte heller tvingar jag på mina "berättelser" på några som inte visar intresse. Som jag skrev innan, jag tycker egentligen inte om att stå i centrum, men jag älskar att prata och berätta om saker som engagerar mig. Jag har andra saker som engagerar mig men jag märker att de flesta i mina umgängen är helt ointresserade av dem - ergo, jag håller käften om just dem.

Sex kommer upp ibland och då deltar jag mer än i ämnet för att det är roligt att stöta och blöta - och för att jag faktiskt vill veta vad andra gör i sängen. Många verkar inte vilja veta och där är jag uppriktigt förvånad. Jag borde nog levt på romartiden (?) istället... Sex borde ha mer plats i vårt samhälle, sex på det naturliga sätt det är tänkt - som en rolig och spännande syssla man gör med människor man attraheras av.

Och sperma SMAKAR! Och LUKTAR! För er som ifrågasätter mina val. Röv varken smakar eller luktar om det är rengjort som det ska.

Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow