När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow
Kunde inte sagt det bättre själv, bra skrivet.
Att vara en free spirit i all ära men jag har svårt för människor som allt för öppenhjärtigt berättar om sitt sexuella leverne. Jag skulle inte säga att det är freakshowvarning på människor som under middagen berättar att de gillar att swinga, bli knullade i röven och då och då drar igång ett bögporrklipp. Men det är ju det här med att dela med sig lite för mycket av sig själv. Varför liksom?
Jag är inte särskild pryd, eller egentligen inte det minsta, men var sak har sin plats. Vuxna människor som villigt delar med sig av det som är privat vid fel tillfälle uppfattas sällan som frejdigt frispråkiga. De framstår mest som uppmärksamhetshorande figurer. Sex säljer. I alla möjliga sammanhang. Så också i kompisgäng. Men det här med att gladeligen detaljerat berätta för alla vad man gör och vad man går igång på. Not cool.
I rätt sammanhang kan det gott och väl vara på sin plats att prata om sexuella aktiviteter. Men jag får känslan av TS gärna vill vara den skäggiga damen som visas upp cirkusen. Att det är roligt att framkalla lite olust och fascination hos människorna runt omkring. Och om det är TS:s grej är det väl bara att köra.