• Jag8710

Hjälp med min dotter! :(

Jag vet snart inte vad jag ska göra. Jag har en dotter på snart 8 år (om ca vecka) och jag blir galen. Jag älskar henne nåt så otroligt men jag vet inte vad som händer med henne. Ska försöka göra det så kort som möjligt. Jag o hennes pappa bor inte tillsammans och jag har en ny sambo sen dottern var liten. Hon är hos sin bio pappa varannan vecka för mer kan han inte ha henne då han jobbar samt bor hos sin mamma som har ms och är blind.
    Men i alla fall så dottern lyssnar ingenting på vad jag säger. Det kan Vara en sån sak som en komplimang eller att jag säger till henne om hon gör något hon inte får. Det är värre än att prata med en vägg. Det bara går förbi henne och sedan 2 se senare gör hon samma sak igen. Precis som att hon inte hört :( Det är skit jobbigt. Vi har provat gå till psykolog men han var inte bra samt att hon precis med några få marginaler klarade av 1:an. Hon har stora koncentration svårigheter och vi ska göra en utredning på henne till hösten om det inte har blivit bättre. Funderar på att ringa vårdcentralen redan nu o se om dom kan hjälpa mig.

Det jag ville med de här är att jag undrar om de är någon mer som har det likadant och i fall ni har nåt tips? Kanske ska till lägga att hon är precis likadan hemma hos sin far. Vi får helt enkelt ingen kontakt. Och hon har ett väldigt hett humör också. Så snälla kom med tips. För jah blir knäpp.

• Svar på tråden Hjälp med min dotter! :(
  • Jag8710

Hennes hörsel är det ingen fel på. Kollade det för inte alls länge sen.

• Jag8710

Jag hoppas verkligen de går över. För man blir verkligen knäpp. Det har kommit dom senaste åren.

Svar på tråden Hjälp med min dotter! :(