• Kira2

Festis och Mer-hållare

Söker festis och mer-hållare med lock! Såg sånna i en affär för 2 år sen men sen har jag inte sett nån!

• Svar på tråden Festis och Mer-hållare
  • Kira2

Petra 334
    Ja dom är ju verkligen bra, bara man hittar dom :kr
    E2012smamma
    Men du, har för mej att den ena var från semper! Ska genast kollas upp!

• Brumma

På Statoil hade de för ett par månader sedan att man gick en om man köpte två trepack MER. Det är ju MER själva som gör dem. Kolla om ngn Statoil har kvar.

• Brumma
    Brumma skrev 2014-06-29 22:40:27 följande:

På Statoil hade de för ett par månader sedan att man gick en om man köpte två trepack MER. Det är ju MER själva som gör dem. Kolla om ngn Statoil har kvar.

Rättelse - det är inte MER som gör dem utan Coca Cola eftersom de äger MER ;)
  • Kira2

Tack tack för tipset och hoppas de har några kvar! Vart bor du, eller vilket Statoil :)

• E2012smamma

Någon som

Frågat Semper på Facebook.

Tror den klassiska röda är senpers egna , ser precis ut som deras vällingburk :)

• Kira2

Haha ja dom har jag med hittat, men sonen är bra på att ploppa ut festisen ur den! Men i värsta fall får det faktiskt bli dom!

• Brumma
    Kira2 skrev 2014-06-29 22:45:56 följande:

Tack tack för tipset och hoppas de har några kvar! Vart bor du, eller vilket Statoil :)

Vill jag tyvärr inte säga ;) Skriver en del i känsliga rummet :D

MEN - jag frågar gärna nästa gång jag tankar. De hade svårt att bli av med dem så jag fick en till varje trepack jag köpte. Har du tur så finns de kvar. Inboxar isåfall ;)
  • Kira2

Okei då förstår jag! Jag har mailat dom, får se om dom svarar! Men tack va snällt att du kollar!

Svar på tråden Festis och Mer-hållare