10 dagar till bf , andra barnet, fler?
Åh. Så spännande! Kanske svepningen sätter lite fart :) har nästa besök hos bm på BF 11 juli. Kan man fråga tror ni om hon kan titta om tappar och annat är utplånade osv? Haha
Åh. Så spännande! Kanske svepningen sätter lite fart :) har nästa besök hos bm på BF 11 juli. Kan man fråga tror ni om hon kan titta om tappar och annat är utplånade osv? Haha
Var fullt på vår förlossning idag, jag kunde inte läggas in för medicinsk igångsättning. Har fått ny tid imorgon. Dock gjorde de hinnsvepning på mig, får se om det vill komma igång
Håll i hatten hörni! Vakna nyss av att det kom massa slemmis och blod så snart är det nog dags här! :) molvärk i magen med så hoppas han är på g under dygnet nu! :D
Blöder nu, mer slem som lossnar och värkar, dock rätt långt emellan dom. Vart orolig över att det liksom rann blod men det var vanligt enligt fl så skulle avvakta hemma. Så nu ligger vi bara i sängen och väntar på tätare typ haha
Åh lycka till ! Här har ingenting hänt under natten ????????????
Varför igångsatt?
Jag väntar men känns som jag alltid kommer vara gravid
Hur går det för alla? Gått över tiden en dag och det känns som en evighet ..
Ett stycke James :) var öppen10 cm när vi kom in på fl vid halv 4. Men han var svår att få ut för min livmoder ville inte hjälpa till minsann. Fick dropp och hade det skitjobbigt men ut kom han till slut vid 17:38 å vägde 3,3 och var 49 cm lång :)
Stort grattis!!!!
För mig står det helt still... Hinnsvepning nr 2 imorgon förmiddag. Hoppas bebbe vill komma i natt?
Idag födde jag en liten pojke! Allt gick bra, och jag är så sjuuuuuukt lättad att det är över
Jag hade BF 7 juli. Blev igångsatt medicinskt den 9 juli pga stor bebis. Gissa om alla blev häpna när det tittade ut en liten pojke på 4225g 49 cm :)
Inga känningar för dig ännu?
12 juli , igår , kom min dotter mitt på förlossningens badrumsgolv ????