10 dagar till bf , andra barnet, fler?
Min mamma sa att när man gett upp så kommer bebisen haha. Men det är ju liiite svårt att inte tänka på det så fort man får lite värk i magen eller dyl.
Min mamma sa att när man gett upp så kommer bebisen haha. Men det är ju liiite svårt att inte tänka på det så fort man får lite värk i magen eller dyl.
Haha jag kommer inte kunna ge upp hoppet om nån bebis ens efter BF. Mamma har gått över med alla oss 4 syskon. Min dotter kom på sin BF. Är det lite ärftligt med övertid och sånt är det någon som vet?
Gick in i V40 idag. Inte en tillstymmelse av att någon bebis vill komma ut. :(
Hon kom på sitt BF datum 8 juli. Bara helt plötsligt, inga förvärkar eller någonting. :0
Har också svårt att varva ner. Har försökt hålla igång hela dagen så kanske de sätter igång nu när man bäddat ner sig haha. Det gick fort när det kom igång förra gången så jag typ bara väntar på att det ska smälla igång.
Har inte heller några känningar, förutom att han borrar runt med huvudet där nere typ. Men det behöver tydligen inte betyda något. Han rör sig dock mycket göra era det med?
Inte här heller. Har bara ont i kroppen och allmänt less haha *gnäll*
Nu har jag fått världens mensvärk typ, så har det bränt till i ryggen och bäcken lite tillåfrån. Mår konstigt, värker i kroppen och jätte trött trots vi sov till 10, typ som innan man håller på bli sjuk i flunsan typ. Har iaf trotsat det lite och håller på städa, ifall det skulle vara något på gång så kan det vara skönt att komma hem till ett rent hem haha. Det är så sjukt kvavt och varmt här hos oss, kanske kan vara det som spelar in med.:p
Haft jätte ont under em, skulle precis börja klocka. Då avstannar allt!! Helt dött inte en enda känning från att varit nästan övertygad om att det dragit igång. Fy fan!! Vill bara lägga mej och böla typ haha. Så vart jag helt slut efter så jag störtsomnade i sängen en sväng. Nu är jag bara öm typ. Fan vad tröstlöst!
Haha jag var nästan säker på att det var på g liksom! Gör rätt ont när han rör sig och i bäckenet men är inte på långa vägar som det var tidigare idag.. Kanske borde färdknäppa lite men är man öm känns ju inte det så lockande hahaha
Haha vilken action va skönt att allt gick bra, och GRATTIS!!! :))
Puman, fick du be om svepning eller föreslog dom det? Gjorde det ont? Väntar här med spänning om det sätter igång för dej haha :)
Nä har försökt överleva värmen idag. Är inge kul med sommar som höggravid :( han trycker nedåt det är typ det enda :(
Åh. Så spännande! Kanske svepningen sätter lite fart :) har nästa besök hos bm på BF 11 juli. Kan man fråga tror ni om hon kan titta om tappar och annat är utplånade osv? Haha
Puman hände det något inatt efter svepet? :)
Åh då kanske det är på g nudå :) här är det bara lite molvärk.
Håll i hatten hörni! Vakna nyss av att det kom massa slemmis och blod så snart är det nog dags här! :) molvärk i magen med så hoppas han är på g under dygnet nu! :D
Blöder nu, mer slem som lossnar och värkar, dock rätt långt emellan dom. Vart orolig över att det liksom rann blod men det var vanligt enligt fl så skulle avvakta hemma. Så nu ligger vi bara i sängen och väntar på tätare typ haha
Ett stycke James :) var öppen10 cm när vi kom in på fl vid halv 4. Men han var svår att få ut för min livmoder ville inte hjälpa till minsann. Fick dropp och hade det skitjobbigt men ut kom han till slut vid 17:38 å vägde 3,3 och var 49 cm lång :)
Haha puman ska va värst liksom!;) Grattis! :)