10 dagar till bf , andra barnet, fler?
Tjolahopp
BF 7 juli
Har sedan tidigare en son på 4 år som föddes i v 40+1. Då startade förlossningen med slempropp+värkar
Tjolahopp
BF 7 juli
Har sedan tidigare en son på 4 år som föddes i v 40+1. Då startade förlossningen med slempropp+värkar
Jag misstänker egentligen att min riktiga BF är en vecka senare. Dock visar sig samtliga uträkningar och alla ultraljud att det är den 7 juli.
Mitt första barn vägde 4700g och var 53 cm. Därför kommer jag ej att behöva gå över tiden, vilket känns skönt! Dock är jag dörädd för förlossningen.......
Min första kom den 8 juli :) skönt att slippa gå över, oroar mig att allt ska stanna nu så får man gå över ist. :0 har du fått samtal för förlossningsrädsla?
Jag hade typ inga förvärkar med ettan, definitivt mer nu
Känner mig så bitter på att ingen bebis vill titta ut. Det trycker ju på som faaaaan i bäckenet och ryggen. Försöker aktivera mig men när man är klar med sitt så blir man ju lika rastlös igen. Om man vara kunde ha ro att låta bebis komma när han vill ist för att gå runt och analysera varenda liten värk haha.
Haha man blir ju fan galen på sig själv. Igår sprang jag trappor. 2 ggr. Och åt Ananas som en jäkla dåre. Man fattat ju själv att bebis kommer när den vill men endå så nöter man husmorsknepen hahaha. "Nu Äre på gång! Aj aj!" Ropar jag till min stackars sambo varje gång man känner något. Sen försvinner det. Haha
Var hos BM idag. Fick panik. Mitt sf-mått är 46....... Det är så högt att det inte ens gick att skriva in i datorn. Jag har fått läkartid 8.30 den 8/7 för bedömning till igångsättning vilket känns skönt men alltså hur stor är min unge egentligen???
Min riktiga BF är den 7/8 men jag hoppas att den vill titta ut av sig själv typ helst nu :)
7/7 såklart menar jag
Mensvärk till och från och stickningar där nere....
Det är väl för att man slappnar av kanske?
Jag har haft rätt mycket värkar nu på kvällen, men det är säkert bara som jag inbillar mig eller överanalyserar. Ska sova nu så hoppas jag att det är på gång.