• Surrih

10 dagar till bf , andra barnet, fler?

BF 11 juli. Hade (tror jag) värkar igårkväll/natt. Tryckte i bäckenet och gjorde ont som det var en kökssoffa på väg ut! Smärtan kom och gick under några timmar. Lyckades somna, vaknade sen vid sju att det avtagit med smärtan men trycker fortfarande i bäcken och rygg. Hoppas det är på gång! Funderar på om man är i den där latensfasen. Men har inget riktigt att jämföra då första som kom för 6 år sen bara startade huxflux och gick väldigt fort.

• Surrih

Min första kom den 8 juli :) skönt att slippa gå över, oroar mig att allt ska stanna nu så får man gå över ist. :0 har du fått samtal för förlossningsrädsla?

• Surrih

Känner mig så bitter på att ingen bebis vill titta ut. Det trycker ju på som faaaaan i bäckenet och ryggen. Försöker aktivera mig men när man är klar med sitt så blir man ju lika rastlös igen. Om man vara kunde ha ro att låta bebis komma när han vill ist för att gå runt och analysera varenda liten värk haha.

• Surrih

Haha man blir ju fan galen på sig själv. Igår sprang jag trappor. 2 ggr. Och åt Ananas som en jäkla dåre. Man fattat ju själv att bebis kommer när den vill men endå så nöter man husmorsknepen hahaha. "Nu Äre på gång! Aj aj!" Ropar jag till min stackars sambo varje gång man känner något. Sen försvinner det. Haha

• Surrih

Hur går det för er? Några känningar? Skulle till tandläkaren idag med min 6åring. Dra ut tand som det gått hål i. 45 min innan fick jag jordens mensvärk och sammandragningar såklart. Värken lättade lite med alvedon som tur var. Min stackars lilla tjej va så ledsen och rädd och jag fick bita mej ordentligt i kinden för att inte börja böla jag också haha. Men det gick jätte snabbt och lätt efter dom satt bedövning. Men nu är hon lite ynklig minsann :p så nu har vi inget mer inbokat så nu kan lillebror få komma ut. :p

• Surrih

Samma här puman, känner typ samma som du och tryck i bäckenet men inget mer. Börjar tro att det aldrig ska komma någon bebis. Är nog bara tjock. Haha.

• Surrih

Är öm i underlivet och bäckenet och lite mensvärk typ. Är det enda :( har 8 dagar till BF och är så taggad på att få ut denna bebis nu. Sträckkollar på En unge i minuten så kanske han får för sig att komma ut haha! Hur går det för dej?

• Surrih

Har också tryck nedåt och är väldigt öm där också. Lite mensvärk. Man tycker ju att det borde vara ett tecken iaf? Men i värsta fall kan man ju få gå typ 3 veckor till?!:O

• Surrih

Åh jag går av känns det som! Har sån sjuk typ mensvärk i slutet på ryggen, i svanken typ. Är helt strandad på soffan och det bara värker och värker. Men inga tecken på att bebis vill ut ännu..

• Surrih

Åh jag har köpt sånt te och drack det varje dag men senaste tiden har jag helt glömt det haha.

Svar på tråden 10 dagar till bf , andra barnet, fler?