Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Hej på er tjejer!
Har först nu sett er tråd och så skönt att hitta några som man kan prata av sig med. Jag är 32 år och längtar så efter vårt första barn. Vi har försökt i 10 månader nu och också använt CB ägglossningstest. Dock inte det digitala. Men inget pluss än:(. Hur går det för er? Skulle gärna vara med i er tråd och dela er resa samt min egen med er. I slutet av augusti ska vi på fertilitetsutredning på sophiahemmet. Min man har "gjort" 2 tjejer gravida på onenightstand för länge sedan så känns som problemet kan ligga hos mig. Är orolig för att gå dit samtidigt blir det ju skönt att veta.. Sedan har jag en fråga ang CB ägglossningstest. Jag testar alltid på morgonen och har vanligtvis fått glad gubbe i 2 dagar. Vet att man inte ska fortsätta använda dom när man fått positivt resultat men har ändå gjort det en dag efter till. Denna gang var det bara glad gubbe 1 dag. Vi hade sex den kvällen samt morgonen efter men direct efter så kissade jag på stickan och då var det bara en ring. Kan det vara så oturligt att ägglossningen kom på dagen och att det var försent för oss då vi hade sex? Någon som har koll:)