• ronja111

Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU

Hej!

Hoppar gärna in här! Skönt med en grupp jämnåriga i samma sits som längtar efter ett nytt liv! <3

Själv ska jag ha mens på onsdag. Massa graviditetssymptom men alla test är negativa Har ändå lite hopp kvar... Men känns som det aldrig kommer ta sig

• ronja111
    Anonym skrev 2014-09-08 21:56:54 följande:

Tack!!

Visst blir man lite små galen..

Så skönt med jämmgamla i samma sits.

Håller tummarna för dig och alla er andra! och mig

Eller skönt och skönt.. Helst vill jag ju att alla ska bli gravida på 1a försöket, men verkligheten är ju inte sådan tyvärr. Till dagen kommer får vi stötta varandra
  • ronja111

Negativt imorse igen..

Så hoppas mensen kommer snart så att vi kan göra ett nytt försök!

Det är så tungt tjejer!!

Kram

• ronja111
    Solros skrev 2014-09-09 16:54:22 följande:

Förstår hur du känner! Vi är inne på vårt nioende försök men det känns som om mensen kommer att komma även denna gång. (Bim på fredag). Man skydder sig i flera år och sedan när man väl är redo så tar det så lång tid. Börjar också känna att något måste vara fel när det aldrig tar sig..

Styrke kramar!

Solros: telepati! Satt precis o skrev det, att nu när allt annat är på plats så kommer inget barn

"Känns orättvist"

Sådan saknad och tomhet

Hoppas inte att din mens kommer!!!!

Styrke kram!

Men vad är det här med att man blir anonym hela tiden...
  • ronja111
    Lindiz skrev 2014-09-09 00:40:42 följande:

Hej!

Hoppar in på denna tråd då den verkar passande. :) Är 34 och försöker nu med första plusset.

Har precis haft ägglossning (tror jag) haha. Så vi har nu gjort vårt 1:a försök. Har bim den 21 sep. Kommer bli galen fram till dess. Vet att oddsen inte är höga att lyckas på första försöket. Men hoppas gör man alltid :)

Välkommen!
  • ronja111
    Anonym skrev 2014-09-09 17:46:14 följande:

Haha nej det hade ju varit lite konstigt om du gjort exakt de sakerna faktiskt ;)

Jag vet alltså orättvisan i det tar knäcken på en ibland. När jag precis haft mitt missfall såg jag en tjej i 20-årsåldern på stan höggravid och blossande på en cigg. Hon hade tydligen inte fått missfall. Jag, som däremot varit skitnoga med vad jag åt skulle tydligen få det. Klart jag fattar att det inte har med det att göra, men ändå, rättvisan alltså....jösses! Tyvärr är man väl i denna åldern vis av erfarenhet att världen tyvärr inte är särskilt rättvis....

Haha, ja jag menar det

Men visst blir man förbannad!!!!

Fy fan vad oansvarigt!!!

Sådana människor borde inte få ha barn!!

Kolla på kärlekens mirakel del1 (youtube). Gav mig en annan syn på hur svårt det faktiskt är att få barn.

(Men det förklarar ju inte varför alla ynglingar blir gravid bara av att titta på varandra!)

Kram
  • ronja111
    ammela skrev 2014-09-09 20:08:33 följande:

Tittade just på Kärlekens mirakel på youtube, är ett jäkla under att någon blir gravid och några barn ens föds ... herregud. Titta på den!

Hade varit grymt om vi kunde plussa till helgen :D håller tummar och tår för oss.

Visst var den lärorik?

Så kände jag med
  • ronja111

Hej tjejer,

Fy fan vad orättvist livet är ibland!

Men "försöker" tänka att det finns en mening med allt...(försöker)

Sitter här med världens mensvärk (BIM idag) kom en konstig rosa klumpig flytning imorse. Aldrig sett tidigare!!! Och ändå haft mens i 16år! Misfall?

Eller vad? Blir nojjig!

Styrkekram till er alla!!!!

Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU