Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Hej!
Känns som jag passar in här. Fyller snart 32 år. Herregud, 32 år? Ja ja, det är sanningen i alla fall. Jag och min man har varit gifta i lite mer än 2 år och bestämde oss på bröllopsresan att börja försöka. Inget har hänt. Han reser mycket i jobbet och vi är dåliga på att pricka in ägglossningen. Hälften av alla ägglossningar har vi försökt pricka in den. Ibland riktig planering med flera dagars mys innan själva ägglossningsdagen men oftast i panik när han har kommit hem på kvällen bara för att försöka göra sin fru gravid. Men ingen resultat än. Vi kämpar på med humöret uppe. Men jag är skengravid som dom flesta här inne. Just nu har jag haft mensvärk som startade 7 dagar innan bim. I dag är det 4 dagar innan bim och fortfarande mensvärk som kommer och går. Det har hänt nån gång innan också och började googla med resultat på att jag läser om tjejer som haft så innan dom visste att dom var gravida. Just nu tar jag det med en nypa salt. Jag hoppas och väntar men innerst inne vet jag att mensen bara förbereder mig på att den kommer snart...