Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Hej!
Vi är 30+ båda två, gifte oss juni och vill verkligen ha barn.
Har köpt stickor, som visade glad gubbe i går. Detta är första försöket första barnet gör båda. Vi är rätt lost i vad vi borde göra.
Hej!
Vi är 30+ båda två, gifte oss juni och vill verkligen ha barn.
Har köpt stickor, som visade glad gubbe i går. Detta är första försöket första barnet gör båda. Vi är rätt lost i vad vi borde göra.
De två ovanstående inläggen hade jag kunnat skriva.
Kom på mig själv igår när jag såg en barnvagns butik. Jag tänkte, ska vi gå in och titta. Men jag hejade mig och insåg, jag kanske inte ens är gravid !
Måste berätta en sak, jag sitter ute i solen och det är stekhett! Tacksam för att sommarn har kommit, men tänker. -oj tänk att vara höggravid i den här värmen?!
Jag är lite extra om i brösten, samt så pirrar eller hugger eller suger det i bland i livmodern. Kan vara så att jag inbillar mig eller inte ?
Klart du ska ta en dropp in tid.
Gå dit och försök få svar på så många frågor som möjligt :) lycka till !
Jag måste fråga, kan kosten framkalla ett missfall? Idag var jag iväg med en vän, jag ville inte säga att vi försöker få barn, då detta är ett känsligt ämne för henne. Det bjöds på sushi till lunch som jag gillar.
Jag åt och tänkte, jag har bestämt satt leva som vanligt fram till att mensen inte kommer. Vad tror ni? Är detta farligt?
Vad kul att flera hänger på här i tråden.
Jag och min man har också varit tillsammans i 10 år. Gifta sedan 2 veckor tillbaka ;) jag blir 31 och maken blir 34.
Ingen mens än, men värsta mensvärken :( jag har inte lite als lika ont i tuttarna, inte samma känsla i kroppen och fisarna är borta. Känns som mensen kommer i natt eller i morgon :( en gnutta besvikelse och jag som lovar mig själv att inte känna så.
Någon hat inne som har en CB monitor?
Rekommenderar ni den?
Finns det någon son haft mensvärk men ändå varit gravid? Ge mig hopp ;)