Inlägg från: Anonym (duharfel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (duharfel)

Nyförlösta = diviga narcissister

TS

menar det här på bästa tänkbara sätt
    fuck off och stoppa upp din "åsikt" där den hör hemma, i din egen röv :) 
    du har fel. 
    världen är en bättre plats utan såna som dig. 

MVH // FeminaziPrincess

• Anonym (duharfel)
    Anonym (X) skrev 2014-06-26 20:22:36 följande:

Du inser att det du skrivit räknas som dödshot va?
    sooo? 
    jag är ju inget annat än en divig hysterisk narcissist enligt dig
    inte kan väl jag ta ansvar för hur du uppfattar det jag skriver heller

och nja, menar väl snarare att tvinga er till empatikurs, alla som är som dig, så ni inte är såna jävla bittra bajskorvar som inte har något bättre för er än att spy galla och klaga på alla, ni ändrar er
    för jag anser verkligen att världen är en bättre plats utan er pruttar

(jupp, barnsliga ordval, är ju mamma och allt så)
  • Anonym (duharfel)
    Anonym (Ingen sjukdom) skrev 2014-06-26 21:50:37 följande:

Någon skrev att "att vara gravid är ingen sjukdom", det stämmer absolut, men man kan bli väldigt sjuk av att vara gravid. Graviditeten i sig är inte sjukdomen men den kan utlösa alla möjliga åkommor!

fogarna lossnar från fästena och gör det omöjligt att gå rätt och utan oerhörd smärta, huvudvärk och migrän från helvetet
    kräkas flera gånger varje dag, ofta helt utan förvarning
    bli tyngre och tyngre, svullnar upp som en ballong, tyngdpunkten i kroppen förändras totalt
    nerver som blir så klämda i handlederna att det gör helt sjukt ont, och kräver specialskena eller operation för att fixas
    bli allergisk mot den där saken i magen, riskera livet 
    risk att utveckla diabetes, få högt blodtryck, bristsjukdomar, undernäring, vätskebrist
    permanenta kroppsliga förändringar
    synen, luktsinnet, smaksinnet kan förändras
    oupptäckta hjärtfel eller sjukdomar utlöses och hotar ens liv då graviditet är en oerhörd påfrestning för kroppen

och då har jag inte ens kommit till förlossningen! 
    för en del händer nästan inget, men för jävligt många kan dom pricka av en himla massa
    och det kan hända hur vältränad, förberedd och "perfekt" man än är, ingen är skonad och kan veta i förväg

tillståndet "vara gravid" är ingen sjukdom, men utlöser och orsakar en jävlans massa sjukdomstillstånd! som mammor och barn till och med dör av! 

och vet du TS ens hur höga hormon nivåerna är i kvinnans kropp under graviditeten/förlossningen jämfört med en vanlig dag i en kvinnas liv? 
  • Anonym (duharfel)
    Anonym (Ingen sjukdom) skrev 2014-06-27 16:06:26 följande:
    Du citerade nog fel..

Skrev ju att graviditeten i sig inte är en sjukdom men att den kan utlösa väldigt många åkommor!
    nej då, fast skulle nog ha förtydligat att jag typ fortsatte ditt resonemang och sen riktade jag mig till dom som säger just "graviditet är ingen sjukdom" och menar på att man ska vara helt "normal" hela tiden.. lite svårt när man får dom åkommorna, hormonerna och en jävlans massa smärta! 

jag vet då ingen annan person som lever helt normalt och har så UTAN att vara gravid, nej då sjukskriver man sig och får hjälp och sympati för det är inte normalt att sitta med huvudet i toaletten flera gånger varje dag.. om man inte är SJUK då
Svar på tråden Nyförlösta = diviga narcissister