Inlägg från: Oscarsmamma84 |Visa alla inlägg
  • Oscarsmamma84

Nyförlösta = diviga narcissister

Du e väldigt dömande Ts för att vara kvinna o själv fött barn. Jag blev ingen diva efter förlossningen o tog emot besök på bb för annars hade jag deppat ihjäl på bb eftersom jag inte fick komma hem på en vecka. Jag ville knappt ringa på knappen för kände att jag stal av nån annans tid men lillen behövde ju mat. Var så tacksam mot nattpersonalen som tog sonen 3 timmar så jag fick sova. Jag bäddade våra sängar på bb o städade i rummet fastän jag egentligen inte fick. Så lägg av o döma folk o tro att du själv är bättre än dem.

Det är STORT att bli gravid o bära sitt barn o sen förlösa det. Tycker man inte det så är det avundsjuka . Jag blev särbehandlad på jobb o vet du vad jag bad inte om det utan mina kollegor hjälpte mig för de bryr sig om mig

• Oscarsmamma84
    Anonym (X) skrev 2014-06-26 19:43:50 följande:
    Var har jag skrivit att det inte är stort att få barn? Nu hittar du bara på saker!

Varför fick du inte bädda?

Jag hade svår havandeskapsförgiftning med organpåverkan så jag fick inte lämna rummet helst inte ens lämna sängen på hela veckan. E fortfarande sjuk 1 år efter men men jag tyckte att jag hade det bra ändå. Jag kunde kissa utan o hålla på o dö o jag kände mig fräsch.

Har kanske blandat ihop dig med nån i denna tråden som tyckte det
  • Oscarsmamma84
    Anonym (X) skrev 2014-06-26 20:36:34 följande:
    Vi

Jag skrev TS och syftade på de utan komplikationer. HF är en komplikation.

Det skrev du inte o jag räknar det inte till det. Men du vill kanske inte inse att alla inte blir diviga oavsett komplikationer eller ej!
  • Oscarsmamma84
    Anonym (X) skrev 2014-06-26 20:46:31 följande:
    Jag struntar i om du räknar det till komplikationer eller inte. Det är nämligen medicinskt sett en komplikation. Och än en gång, ingenstans har jag skrivit "alla".

Varför e du bitsk har du pms?? Det vet jag väl att det är en komplikation inte fan e det normalt o hålla på o dö när man föder barn. Men bara för du e en bitch så betyder det inte att ALLA är det! Så vad vill du med denna tråd egentligen??? Hävdar att den e till för att du ska kunna ner se ner på alla andra kvinnor som fött barn
  • Oscarsmamma84
    Anonym (X) skrev 2014-06-26 21:32:08 följande:
    Men om du vet det varför skrev du att du inte räknar HF till det?

För att det inte var en komplikation för mig då för jag hade symtomfri HF jag mådde bra men kroppen var nära kollaps tydligen. Jag ville bara hem o fattade inte varför jag inte fick det. Så jag vet att det är en komplikation men kändes ej som det då. Först nu efteråt jag förstått att både jag o sonen kunde dött. Jag vet att jag var frustrerad för ingen berättade för mig men divig var jag inte
Svar på tråden Nyförlösta = diviga narcissister