Inlägg från: Limaliie |Visa alla inlägg
  • Limaliie

Min man drunknade

Oj vad fruktansvärt Beklagar verkligen sorgen! Ta hand om er Hjärta

• Limaliie

Att folk kan med att tjafsa i en sådan här tråd. Ni borde skämmas.

• Limaliie

Herregud, vilka människor det finns här.

Beklagar TS att din tråd blivit en tjafs och jag vet inte vad tråd....

• Limaliie

Man kan väl bara konstatera efter att ha läst i denna tråden att det finns många empatilösa personer här inne på FL som saknar vett om hur man beter sig i vissa situationer.

Mycket trist TS men jag hoppas du inte tar åt dig eller lyssnar på dom. Det står inte riktigt rätt till i huvudet när man gör så.

• Limaliie
    Anonym (hur går det?) skrev 2014-06-27 16:44:11 följande:
    Fast nu är det så att det inte finns något facit då människor reagerar så olika i kris och sorghantering!
    och det är just det hon/han skrivit!
  • Limaliie
    Flickmamma skrev 2014-06-27 16:58:14 följande:

Polisen har varit hos mej! Han är tack gode Gud hittad!

Vad skönt TS! (även om det låter fel kanske) men nu kan ni få lite sinnesro kanske mitt i all sorg att han ändå är hittad.

Tänker på er! {#emotions_dlg.flower} stor kram!
  • Limaliie
    Anonym (lillajag) skrev 2014-06-27 17:13:56 följande:

läste nyss om det i tidningen *beklagar sorgen, inget kul när sånt händer* varför använde han ingen flytväst?* Hoppas du får nån stöttning i form av prat hjälp Det är just därför som ja håller mig hemma då händer ju inte såna saker, förhoppnings vis. Man ska ju alltid använda flytväst.

Men vad är det med folk?

Tycker du det är lägligt att diskutera sådant här nu ?? Skärp dig!

• Limaliie
    Anonym (hur går det?) skrev 2014-06-27 17:19:31 följande:
    Bestämmer du vad folk ska fråga och inte?Denna tråd är ju öppen för frågor och funderingar.
    Nej men man får väl ändå TÄNKA till lite innan man skriver vissa saker.

Vissa har ingen taktkänsla alls.
  • Limaliie
    Anonym (usch) skrev 2014-06-27 19:12:50 följande:
    Visa respekt till TS, ingen anledning att du ska komma in och leka drama queen och bråka med folk 
    Men herregud lägg av. Jag har visat TS respekt till skillnad från andra.

Jag liksom andra i tråden kommenterade bra de empatilösa, otaktiska svaren här i tråden som vissa skriver.

Nu är du ju själv OT och tjafsar, anonymt dessutom
  • Limaliie
    Flickmamma skrev 2014-06-28 06:08:05 följande:
    Du vidriga människa "oj"! Hur klarar du av att leva med dej själv? Menar du att jag skulle lämna mina 4 sörjande barn och åka 23 mil till sjön och hjälpa till att dyka?? Den som vet nånting om barn vet att man inte lämnar sörjande barn då deras största rädsla är att förlora den andra föräldern med!
    Helt rätt TS.

Tänker på er! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Min man drunknade