Min man drunknade
Fy så hemskt. Skickar styrkekramar i massor!
Fy så hemskt. Skickar styrkekramar i massor!
Då har du nog inte hängt med i nyhetsrapporteringen den senaste tiden, änka. Det var stora rubriker ang. denna hemska olycka för några dagar se. Googla om du vill så hittar du nog...
Beklagar sorgen! Läste om denna olycka för några dagar sen och mitt i all sorg så lyckades iaf
din son överleva!!!
Vet inte så mycket om sorgarbete men ville bara tipsa om en sak som jag tror många missar, våga visa dig svag för barnen, det är bra för de att se att du vågar visa känslor för då kommer de oxå att släppa på fasaden.
Läste om denna tragiska olycka här om dagen och vill börja med att beklaga sorgen. Det är jättebra att du får olika tips inför den närmsta framtiden här av olika personer. Ta åt dig av de som passar dig och din familj. De som funkar för en familj funkar inte för en annan, jättebra med olika förslag här. Jag har tyvärr inga egna att komma med utöver de som redan är skrivet men du ska veta att er familj finns i mångas tankar runt om i sverige. Jag hoppas du finner de tips och stöd som du söker här och har många kära runt om er.
Alla andra: respektera ts och hennes familj och lägga era egna egon åt sidan för en gångs skull och sluta tjafsa med varandra. Allt handlar inte om er.
Tänk på vad ni skriver!
Ts är i chock och sorg!