• lillal8_79

Blastocyst

Hej missmandy! Jag gjorde också en återföring igår med en blastocyst. Mitt 1a frysförsök. Finns det nån tråd för oss decemberruvare? Jag har BIM på julafton ; )

• lillal8_79

Hej smenskenling : ) Hur mår du? Jag har längtat och längtat efter att få ruva igen. Jag hoppas att den här ruvningen blir lite mer känslomässigt stabil än förra gången. Har du ruvat förut? På tisdag ska jag till en kyrka och prova deras meditation. Jag ska verkligen försöka mysa den här månaden och ta hand om mig själv.

• lillal8_79

Jag är på ruvardag 1 och har testdag 30 december. Men eftersom jag helt kör på en naturlig cykel och har BIM den 24 så tycker jag att jag borde kunna testa tidigare!? Ja det är perfekt att ruva i dec : )

Önskar jag hade din inställning smenskelling, då skulle jag nog vara lite mer stresstålig. Ska bli så skönt med julledighet! : )

• lillal8_79

Hej MTLL! : ) kul att du hitta hit. Bra att du presenterar dig, skulle vara kul att höra lite om vilka ni andra är också : )

Hur räknar man ruvardag egentligen? Jag trodde att man började räkna dagen efter återföringen?

Jag och sambon är båda 35 och har inga barn. Vi har försökt bli med barn sen min lillasyster kom hem med sin lilla bebis. Det var 2 år och 2 månader sen. Vi gjorde en IVF i september och gjorde ett färskförsök som misslyckades och nu gör vi första frysförsöket och har två blastocyster kvar i frysen.

• lillal8_79

Kände också av ett tryck 1a dagarna men tolkade att det berodde på själva återföringen. Nu känner jag ingenting. Det är svårt att tro att det skulle vara full aktivitet där inne : )

Vilka tuffa "resor" ni har gjort. Jag får räkna mig själv som nybörjare. Det är mest åldern som är största käppen i hjulet för mig. Läkaren sa att både jag och min sambo är halvdana. Hade en av oss varit ok så hade vi blivit gravida. Men det var ingen idé att försöka själva längre, det skulle ta för lång tid.

Gör du också fäskförsök smenskelling? Jag har inte märkt något på min vikt.

• lillal8_79

Jag är på ruvardag 3 och har känt en hel del under söndag natten och hela dagen idag. Det spänner mest som träningsvärk i magen. Känt mig positiv hela dagen, nu har jag börjat tvivla lite. Det är roligare att ruva när man känner saker : )

När tänker du testa smenskelling?

Svar på tråden Blastocyst