Syskonförsök
Pergotimare här,väntar på BIM på fredag..en läkare säger PCO en annan inte..får se om mensen dyker upp..försökt med syskon sen i januari..
Pergotimare här,väntar på BIM på fredag..en läkare säger PCO en annan inte..får se om mensen dyker upp..försökt med syskon sen i januari..
Då får vi se hur det går för oss!
Berätta om era biverkningar sen,börjar bli galen på mina..biverkningar eller gravidsymptom?suck
Fick första efter en timme,efter pillerintag,molande o slitande i äggstockarna.ILLAMÅENDE de luxe! 2dagar kanske..sen kom det värmevallningar som hette duga,klimakteriet lixom..de har hållt i sig tills nu,5dar till BIM, så ganska länge. Nu är det lugnare,stickningar o dragningar i magen, ont i äggstockarna osv. Lite illamående ibland. Är orolig att jag blivit överstimulerad..om det inte tar sig så kommer jag begära VUL nästa gång för att se hur jag svarar på medicineringen.
Hur gamla är ni? Jag är 30 fyllda.
Mina har avtagit,väntar in BIM imorgon.
När har du Äl?jag har BIM idag..ingen mens o vattniga flytningar..får se om den håller sig borta..ni som har barn sen innan,har ni fått pluss innan BIM?
Har du älstickorna redo gweny?
Min Äl med pergo var 2-3dar sen..så tålamod:)
Något liv i tråden? Nån som lyckats?
Ok va tråkigt.. Nej inget här heller..hade första riktiga älen för en vecka sen..får se om de blir något..