• JejjeH

Föräldraledig Göteborg

Hej. I augusti flyttar jag, sambo och två söner till Göteborg. Den yngsta är född jan-14 och jag ska vara föräldraledig i höst. Vi känner inte så många i stan och ingen som är föräldraledig. Vore kul att hitta andra föräldralediga att hitta på saker med på dagarna! Hör av dig om du är intresserad! Glad

• Svar på tråden Föräldraledig Göteborg
  • JejjeH

Hej MallanQ! Va roligt att du svarade. Var i Göteborg bor du? Vi kommer ner runt den 19 augusti så därefter ses jag gärna!

• JejjeH

Hej Zamfiola! Nu är du med! Klart du oxå ska följa med på en träff. Alla ska med! ;) När i mars är din född? Min yngsta kom 21/1.

• JejjeH

Nä men jag kollade kartan. Verkar ganska nära där vi ska bo, i Masthugget.

Idag full planering av flytten. Det är inte helt enkelt att flytta till andra sidan landet! :)

• JejjeH

Kul Kajjasan! Vi kommer mitten augusti så framåt september är vi redo för umgänge!

• JejjeH

Hej lilis! Välkommen! Nu närmar sig vår flytt så snart är det dags för en träff!

• JejjeH

Ingen FB-grupp men om någon känner sig manad... :)

Välkommen Persefone!

• JejjeH

Nu är vi snart installerade i stan. Vi ses gärna i september när sambon börjar jobba.

• JejjeH

Onsdag går bra. Jag har tvättstuga från kl 15 men innan dess kan vi. Jag har båda barnen hemma så vi köra gärna i en lekpark så stora killen får göra något också. :)

• JejjeH

Plikta är bra för oss, där kan vi värma mat om vi är kvar ute över lunchen. Funkar det för er? Vilken tid passar? 

Svar på tråden Föräldraledig Göteborg