Bf mars 2015
Välkommen alla nya och Grattis till alla plus =)
Välkommen alla nya och Grattis till alla plus =)
Håller mina tummar för revenge sen juli 2012!!
Hoppas detta är en sticky!
Go kväll alla!
Jag la till denna tråd i favoriter då jag väntar mitt tredje barn med bf i mars..
Har en 8 åring med snabb förlossning och en störtförlossning okt-12 i bagaget :))
Grattis till alla plus =)
Nån som vet vart man kan hitta tröja/ t-shirt med storasyster tryck på?:)
Vi tänkte att vi skulle berätta det på det sättet, att vår dotter får ha den på sig:)
Hej! Jag hoppar in här, tog ett test i förmiddags och fick ett plus. Har ett barn sen innan som är 1,5 år. BF omkring den 20 mars!
Hej! Nu vågar jag nog gå med här :)) Kan någon lägga till mig i listan? Eller finns det någon BF lista? Isåfall BF ca 23/3 Annette79, 4:e barnet! Haft två mf på raken nu i maj och juni men nu ser testen lovande ut :))
Hej hej!
Nu äntligen hoppar jag in i tråden efter att ha läst igenom hela ;)
Plussade i morse och har bf 24 mars :)
Så lycklig och lite orolig också på grund av tidigare erfarenheter men har bestämt att det här ska gå bra hela vägen! Vill bara vara glad och njuta!
Har två fina pojkar födda 2008 och 2011 så detta blir den efterlängtade trean!
Går gärna med i fb-gruppen! Lägger till dig Petra Höglund.
Kram på er!
Hej hej :) Plussade i fredags, blir första barnet för mig, bf i mars 2015! Någon annan som väntar sitt första barn? Är så himla nervös men sjukt lycklig över att vara gravid! :) Har känt mig illamående, yr på jobbet och måste gå på toaletten ofta, det var de symtomen jag hade. Jag och min man flyttar till hus på landet om 12 dagar, jobbet går bra och nu väntar vi en bebis! Känns så underbart är så lycklig <3
Hej hoppar gärna in här :) bf borde vara 4/3 -15
Har en dotter född mars 08 och en son född mars 10.