Pojkmamma01 skrev 2014-10-22 09:59:02 följande:
Vi var på Ul i måndags.. Vi frågade om hon kunde se vad det var.. Och när hon kollat runt lite och mätt lårbenet så pausade hon en bild typ sett underifrån så man såg rumpan och, ja..
Hon sa: ja, ni ser ju vad det är!
Jag kollade och kollade och tyckte att det såg ut som "tre streck" men sa samtidigt att jag aldrig sett "könet" på ul från min förra graviditet.
Jag tycker att det ser ut som en tjej, sa Bm.,
Hon visade vart pungen och pillen brukar vara och där var inget..
Hon fortsatte att kolla och mäta bebisen. Allt såg bra ut och hon avslutade ul undersökningen med att pausa en bild tagen på rumpan underfrån och säga: nä, det finns inget där!
Vi blev så klart jätteglada eftersom vi har varsin pojke sen tidigare förhållande.. Men hur säker kan man vara på att hon och vi såg rätt?
Min sambo såg sin sons ul och där var det klart och tydligt vad det var.. Han sa att det här såg helt annorlunda ut..
Jag är väl sån att jag tror det inte förrän jag ser det..
Missförstå mig inte.. Skulle bli superlycklig att få en pojke till också.. Är/var ju som inställd på det! ![smile2.gif](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile2.gif)
Förstår precis din tveksamhet. När vi kikade kön på vår son så var det så himla tydligt! Även om hon inte sagt något hade jag VETAT att det var en pojk efter den rumpbilden. Denna gång rotade hon runt och jag såg ingenting... Kanske jag kunde ana dessa tre streck, men inte alls som en pung och snopp syntes :) men läkaren sa tjej så man får väl tro på det, tror inte hon sagt något om hon inte sett det hon ville se :)