• Fiiaa

Bf mars 2015

Hej! I vilken vecka är ni?

Jag plussade i måndags så v 5, har ni alla massa symptom?

Jag mår pyttelite illa å kissar oftare annars är de inte så mycket. Men de är för tidigt med massa symptom eller?

Bf är 15 mars som de ser ut just nu.

Kort om mig, jag å min sambo har försökt i 2,5 år, 8 hormon behandlingar (jag har pco) sambon har lite slöa spermier.

Vi blev gravida självmant aug 2013 men fick MA i oct.

Nu hände de omöjliga igen, vi lyckades själva! Helt galet.

Vi skulle gjort våran första ivf i aug.

Jag kan tyvärr inte slappna av och njuta:/ vet ju att man inte kam förhindra något, men de känslan jag har går inte få bort. Rädd som fasen att detta med går fel.. Jag hoppas inte jag har sån otur igen, MA önskar jag inte ens min värsta fiende..

• Fiiaa
    I väntans tid eller inte skrev 2014-07-09 21:52:03 följande:

Hej!
    Jag hoppar gärna in här och går gärna med i er hemliga FB-grupp.

Jag är i v.6 (5+5) och har hållt på jäättelänge det gick så långt att vi nu ska ha barn genom IVF!!!
    Känna otroligt spännande och oroligt, allt på samma gång. beräknad födsel är 5 mars 2015? 
    Är det någon mer här som har gjort IVF-behandling och är gravida?

Grattis till att ni lyckats.

Vi skulle starta våran ivf början på aug, men vi lyckades själva helt plötsligt, är chockad å förstår inte, 8 hormon behandlingar å nu gick de, jag hoppas allt går bra nu. Haft ett MA.

Jag är bara 4+3 så än vet man inte. Ska på vul 21/8.
  • Fiiaa

Hej! Följt er ett tag, inte vågat skriva här. Har lång historia bakom mig, kort om den, vi hade försökt ca 1 år hände inget,gjorde utredning visade att jag har pco mannen slöa simmare. Åt 4 hormonkurer, tog sig inte detta va vår/sommar 2013, i väntan på ivf som skulle starta i sep 2013 lyckades vi själva i aug men fick ett så kallat MA i oct v 12.

Efter de har vi ätit ytligare 5 kurer med hormoner för att stimulera ägglossning. Inte lyckats, nu har vi stått i kö sen april till ivf igen, men de omöjliga har hänt, vi har lyckats själva igen, är i 6+1 enligt vul idag 6+3 och de fanns ett tickande hjärta. Jag hoppas de går vägen denna gången. Har försökt 2,5 år nu!!

• Fiiaa

Säger bara att sjukvården i sverige är ett stort skämt, dom tar en inte på allvar, folk ska behöva dö. Eller ett barn ska dö i magen.

Jag litar inte på sjukvården alls längre..

Svar på tråden Bf mars 2015