• Sola

Bf mars 2015

Jag hoppar in här jag med, har jag räknat rätt har jag bf 27/2 men kommer säkert flyttas bakåt eller nåt sånt eller gå över tiden. Första barnet och första gången jag är gravid så allt är nytt och lite nervöst men jag är så överlycklig för lilla fröet låter ju dumt att säga men jag är så lycklig över lilla pärlan :)

godmorgonsol.blogg.se min preggoblogg
  • Sola

Om jag får så står jag också gärna med på listan fast jag har prel bf 27/2 Sola 18 år första barnet om nån vill lägga till mig :)

• Sola

Jag valde sista mensens första dag och det stämdemed uträknaren här på sidan så jag kör på det tills nån säger annat

Madelia skrev 2014-07-01 17:04:02 följande:

Hur har ni valt att räkna ut erat bf? Från senaste mensens första dag eller från ägglossningen (ni som vet exakt när ni hade den)? Det diffar på två dagar för mig beroende på vad jag väljer. Hur brukar man räkna :)?

• Sola
    Nötcreme skrev 2014-07-01 19:47:37 följande:

Hej. Får jag hoppa in här. Fick Gravid på testet i dag. Hade ett sent Missfall i slutet av maj. Så nu är vi på det igen :)

Har bf den 10 mars :)

Grattis :)

Kanske dum fråga men kan jag träna om jag orkar när jag är med barn eller kan det påverka juvelen negativt?
  • Sola
    CarinWyou skrev 2014-07-01 23:27:49 följande:

Tack snälla alla ni för svar angående åldersskillnad! Hoppas verkligen inte det lät konstigt på något sätt det jag skrev? För mig och min man har inte åldersskillnaden någon som helst roll :) Var mer tvungen och fråga här vad ni tycker då jag bara fick fram att 2-3år ska det vara enligt något konstigt forum :) Jag var 17år när jag fick min dotter och det har tagit fram till nu att vi ville ha en liten knodd till i våra lilla familj <3

Det är 6 år mellan alla oss syskon vi är 3 så mellan mig och min äldsta bror är det 12 år och vi kommer superbra överens ändå.

Tjejer det spänner och drar i tjejmagen, inte ont men drar och yrslig är det vanligt tror ni?
  • Sola
    Nötcreme skrev 2014-07-02 09:05:48 följande:

När ringde ni mvc? Det är mitt fjärde barn, men har inte riktigt minne när jag ringde.

Jag har inte ringt jag är i Brasilien och tänkte vänta till augusti, tänker många har semester ändå nu
  • Sola
    combat90 skrev 2014-07-02 18:21:37 följande:

Oj nu börjar vi bli många!! :) hur mår ni? Har ni fått några symtom än? Här är de fortfarande lugnt. Endast trött o växtvärk ibland. Är i v6 (5+2) idag. Hungrig e jag med för de mesta

Hunger, trött och slö det känns som jag är i nån dvala, det dra i magen eller hur jag ska förklara det värmen suger ja annars är allt okej :)
  • Sola
    combat90 skrev 2014-07-02 18:21:37 följande:

Oj nu börjar vi bli många!! :) hur mår ni? Har ni fått några symtom än? Här är de fortfarande lugnt. Endast trött o växtvärk ibland. Är i v6 (5+2) idag. Hungrig e jag med för de mesta

Hunger, trött och slö det känns som jag är i nån dvala, det dra i magen eller hur jag ska förklara det värmen suger ja annars är allt okej :)
  • Sola
    tovemaja skrev 2014-07-02 23:11:17 följande:

Mina symptom avtog lite idag och då blir man ju nervös! Igår hade jag mensvärk i vågor, pruttig, rapig (sexigt, jag vet) och väldigt svullen, tvungen att ha uppknäppta brallor. Idag och igår har jag även känt att underlivet känns svullet och lite spänt... men idag har jag annars bara det symptomet kvar plus rapig... vill gärna känna mer så jag slipper oroa mig :)

Vecka 5 (4+2) idag

Jag är mest svullen på kvällen och då är det svårt att knäppa byxorna men än syns inget och ska väl inte heller i v6 antar jag
  • Sola

Jag hänger gärna med till ev även om jag inte år så närvarande där,

Jag kunde inte hålla mig längre så igår når jag fick några timmar med min sambo så bara forsa det ut att vi är gravida och han blev jätteglad även om vi inte fick så lång tid tillsammans.

Glad är jag :)

• Sola
    Ella8803 skrev 2014-07-03 18:25:31 följande:

Kul att ni gillade min idee förresten! Vi får fixa en grupp på Facebook när marsgruppen är fylld. :)

Får jag hänga med där fast jag just nu tror bf är 27/2 men jag tror jag blir flyttad när de kollar senare eller är det bar för marsmammor?
  • Sola
    Stephi skrev 2014-07-04 07:28:34 följande:

Vilken vecka jag har haft det än så länge!
    Fick reda på i måndags att jag är gravid :D
    Sen i onsdags överraskade min pojkvän mig med en resa till Nice!
    FRIADE!
    Så nu är jag fästmö haha
    Och sen imorgon (lördag) ska jag och mina två systrar till London för att gå på festival i Hyde Park och se våra favoriter, McBusted!

dubbelgrattis :)
  • Sola

tjejer på sin fb-konto kan man ändra inställningar så andra inte ser vilka slutna grupper man är med i, så har jag gjort.

i den slutna gruppen kan man ställa in så inte medlemmarna syns har jag för mig jag såg med.
    vi kanske kan heta mars 2015  pinglorna, bönorna, preggisarna, nej sorry jag kommer inte på fler namn just nu

Svar på tråden Bf mars 2015