Bf mars 2015
Hej! Plussade i helgen efter andra försöket. BF blir kring 5 mars. Detta blir vårt andra barn.
Jag har varit trött och illamående men idag mår jag bra. Hoppas på att denna graviditeten blir bättre än förra. :)
Hej! Plussade i helgen efter andra försöket. BF blir kring 5 mars. Detta blir vårt andra barn.
Jag har varit trött och illamående men idag mår jag bra. Hoppas på att denna graviditeten blir bättre än förra. :)
Roligt att fler plussar!! Grattis alla o nu håller vi tummarna på att ärtorna växer som de ska och stannar kvar! :) berättade precis för sambon som nästan redan förstått. Han blev glad men är nog fortfarande i chock. Som jag med är. :D
Har ni fått några symtom än??
Inga tvivel här längre iaf! :)
Jag är glad så länge jag slipper symptomer och annat, är ingen höjdare ändå. ;)
Var i landet bor ni? Jsg bor i Norrland.
Grattis till alla plus! Så roligt!!
Hej! Grattis till alla gravida. Jag hoppar gärna in här, jag plussade idag, så nu väntar jag och sambon vårt andra barn. Vi har en underbar dotter på 14 månader. :)
Vi kan väl fixa en lista? Jag har ingen dator nu men fungerar kanske på telefonen.
Ella8803 - 2 mars, 2.a barnet, 26 år.
Har inga symptom just nu, så skönt!
Men i förra graviditeten började jag kräkas v 7 och fortsatte till v 22. Så det kommer väl snart...
När ringer ni MVC?
Fortsatt grattis till er som plussat! Håller tummarna åt oss alla!
Om allt går som det ska, när berättar ni för de närmsta att ni väntar barn?
Vi tänkte vänta tills magen börjar synas. Kanske börjar synas snabbt nu med andra barnet.
När ringer ni MVC?