• cotton

Bf mars 2015

Hej! Tänkte hoppa in här lite försiktigt. Plussade första gången i lördags och har fått starkare plus varje dag. Om allt går bra är BF 2/3. Detta är mitt andra barn.

• cotton

Du kan nog kontakta din MVC redan nu och boka in tid för inskrivningssamtal. Du får nog det runt vecka 6-8 någonstans. Men man går inte ofta till MVC så här i början.

• cotton

Lägger till mig också:
     Cool

BF MARS 2015

2/3 - Marie 1983- 1.a barnet 31 år

2/3 - Ella8803 - 2.a barnet, 26år

2/3 - Petra334 - 2-a barnet, 35 år

2/3 - Mollemolle81 - 2-a barnet, 33 år

2/3 - lynx vox - 2-a barnet, 33 år

2/3 - Malin1992 - 1-a barnet, 21 år

2/3 - Cotton -  2a barnet, 36 år

3/3 - Sandran - 2a barnet, 24 år

3/3 - MirandaMay - 4-e barnet, 30 år

6/3 - Snartsommar - 2a barnet, 28år

6/3 - Trolla - 2a barnet, 30 år

• cotton

Beklagar Lynx Vox! Hoppas det tar sig snart igen! Blödde du eller försvann bara ditt plus utan symtom?

• cotton

Beklagar alla ni som fått mf! Det är fruktansvärt. Hoppas ni kan vila upp er, läka era sår och snart försöka igen!

Jag har inte kontaktat MVC än. Vill vänta några veckor. Detta är mitt andra barn så något inskrivningssamtal känner jag inte större behov av. Börjar fundera om jag tänker dumt ändå - kanske ska boka en tid i alla fall så jag har något att "se fram mot" i den tidiga graviditetens skede...

• cotton
    CarinWyou skrev 2014-07-01 00:22:23 följande:

Grattis till alla som plussat och jag beklagar verkligen till er som fått mf :'( Fick missfall med första sedan blev jag gravid igen och 9 månader efter kom min dotter Jessica! Testade förra veckan med ett plus på stickan, fick plus idag med och på fredag ska jag egentligen få min mens då ska jag testa digitalt :)

Tänkte höra med er vad ni ser på åldersskillnad på syskon? Gick in på något forum där nästan alla skrev att 2-3år "ska" det vara emellan. Men om allt går vägen blir det 5år ålderskillnad mellan bebis o min dotter.

Äsch, det finns inga "ska:n" och "måsten" med åldersskillnad. Kan  vara 1 år eller 10 års skillnad. Allt blir säkert bra i ens egen familj. Dessutom finns ju inga garantier - man kan inte beställa barn 1 vid ett exakt tillfälle och sedan beställa barn 2 vid nästa exakta tillfälle. Barnen kommer när de kommer och man får bara vara redo att ta emot dem med öppna armar. 

Om allt går bra kommer det skilja 3,5 år mellan detta pyre och min son.
  • cotton
    Ella8803 skrev 2014-07-03 12:26:03 följande:

När mars månad är fylld kanske vi kan skapa en hemlig grupp på Facebook? Är mycket lättare att hålla koll, tagga visa bilder osv. :)

Absolut! Annars blir man så begränsad för vad man kan skriva, vilka bilder man lägger upp mm.
Svar på tråden Bf mars 2015