• combat90

Bf mars 2015

Hoppas in här. Fick plus idag och e beräknas 28 feb eller 1 mars. Spännande känsla att va gravid. Hoppaa bara att ärtan vill stanna kvar hos oss!! :) hur mår ni?

• combat90

Roligt att fler plussar!! Grattis alla o nu håller vi tummarna på att ärtorna växer som de ska och stannar kvar! :) berättade precis för sambon som nästan redan förstått. Han blev glad men är nog fortfarande i chock. Som jag med är. :D

Har ni fått några symtom än??

• combat90
    Ella8803 skrev 2014-06-23 17:50:03 följande:

Ja jättekul! Vi hoppas på det bästa. Tar ett tag att förstå innan magen börjat göra sig påmind.

Fler som har barn sedan innan eller blir det första? :)

Grattis!! För mig är det första. spännande. Nu ska jag försöka koppla av lite också!! :)
  • combat90

Jag har inte smällt än att jag e gravid. Men det kommer nog. Undra när mer symtom kommer. Bara smått illamående när jag inte ätit på en stund o molvärk från o till. När ska man ta kontakt med mvc?? Ny på de här ju!! :)

• combat90

Ja vilken känsla. Men jag tycker man inte riktigt kan glädjas än förän man varit och hört hjärtljuden. Väntar på samtal från mvc just nu så får vi se när de blir första besök. :D allt är så spännande. Och vilken dröm jag hade inat :P haha

Men vaknat flera gånger inatt av att det nästan krampar i livmodern. Verkar som de växer fort!! :)

Sen är jag hungrig typ hela tiden!!

Hur mår ni nu?

• combat90

Va kul att vi blir fler!! :) jag hade molvärk och rikliga lotionflytningar. Och mensen kom aldrig men jag trodde det hela tiden. Sen testade jag. Men trodde aldrig de skulle bli positivt men de blev det!! :) superglad o supernervös o spänd!!

Nu har jag väldigt mycket växtvärk. Och ömma bröst!! :D

• combat90

Lägger till mig med. Molvärk e mitt främsta symtom o ont i bröstenm annars e de lugnt än så länge. Lite trött men de e jag oftast. Idag gick jag på semester så ska bli skönt med lite ledigt nu:)

BF MARS 2015

1/3 - Combat90- 1a barnet, 24 år

2/3 - Marie 1983- 1.a barnet 31 år

2/3 - Ella8803 - 2.a barnet, 26år

2/3 - Petra334 - 2-a barnet, 35 år

2/3 - Mollemolle81 - 2-a barnet, 33 år

2/3 - lynx vox - 2-a barnet, 33 år

2/3 - Malin1992 - 1-a barnet, 21 år

2/3 - Cotton -  2a barnet, 36 år

3/3 - Sandran - 2a barnet, 24 år

3/3 - MirandaMay - 4-e barnet, 30 år

6/3 - Snartsommar - 2a barnet, 28år

6/3 - Trolla - 2a barnet, 30 år

• combat90
    Malin1992 skrev 2014-06-27 14:33:42 följande:

Jag ringde MVC igår o dom vill skriva in mej nästa vecka redan :) när blev ni inskrivna?

Ska på inskrivning i slutet av juli! Är då i v10 :) evig väntan!
  • combat90

Också ringt till mvc ska dit 30/7 på inskrivning. :D känns som tiden står still nu. Imån går jag in i v6 5+0. Känns som tiden inte vill gå fortare just nu. Sen e man ju så nojjig för om det inte ska gå som de går o man kanske får missfall snart. Fler som e oroliga? Behöver man ens va orolig??

Ni som inte tänker berätta för så många nu, hur förklarar ni bort er nu under semestertider när ni inte kommer dricka alkohol? Har x antal fester som väntar under semestern. Jag brukar aldrig säga nej till alkohol annars. Dom kommer fatta!!! Hur ska man göra? Haha :)

• combat90
    lisohl skrev 2014-06-29 15:16:54 följande:

Va kul, jag går också in i vecka 6 imorgon!

Jag kan inte påstå att jag är orolig för missfall. Jag känner mer att jag vet om att risken finns och händer det så händer det, men jag försöker att verkligen njuta av att vara gravid.

Angående alkoholen så har jag gjort lite olika, i vissa fall har jag hittat på att jag måste jobba eller köra bil av annan anledning dagen efter. Igår var det inget alternativ så då drog jag till med att jag har magkatarr och då ska man ju undvika bland annat alkohol. ;)

A vad smart:) magkatarr funkar nog!! :)
Svar på tråden Bf mars 2015