Bf mars 2015
Hej! Grattis till alla gravida. Jag hoppar gärna in här, jag plussade idag, så nu väntar jag och sambon vårt andra barn. Vi har en underbar dotter på 14 månader. :)
Hej! Grattis till alla gravida. Jag hoppar gärna in här, jag plussade idag, så nu väntar jag och sambon vårt andra barn. Vi har en underbar dotter på 14 månader. :)
Här är det full fart ser jag, roligt att vi är så många som plussat. :)
Måste fråga vilken sida ni använt er av för att räkna ut BF? Jag har provat på flera olika och fått flera olika datum, men jag tror att BF kommer vara 4-5 mars.
BF MARS 2015
1/3 - Combat90- 1a barnet, 24 år
2/3 - Marie 1983- 1.a barnet 31 år
2/3 - Ella8803 - 2.a barnet, 26år
2/3 - Petra334 - 2-a barnet, 35 år
2/3 - Mollemolle81 - 2-a barnet, 33 år
2/3 - lynx vox - 2-a barnet, 33 år
2/3 - Malin1992 - 1-a barnet, 21 år
2/3 - Cotton - 2a barnet, 36 år
3/3 - Sandran - 2a barnet, 24 år
3/3 - MirandaMay - 4-e barnet, 30 år
5/4 Therese84 - 2:a barnet, 29 år
6/3 - Snartsommar - 2a barnet, 28år
6/3 - Trolla - 2a barnet, 30 år
Jag tänkte nog också ringa mvc imorgon, men räknar med att det inskrivning i vecka 10, så får nog inte tid förrän i augusti..
Jag tänker såhär, om jag få missfall...vilka personer vill jag ska ha vetat om graviditeten. Dem personerna vill jag berätta för tidigt för dem kan vara stöd för mig. Alla andra väntar jag med
Nu kunde inte heller jag hålla mig, så nu har jag precis ringt MVC. Fick tid 30 juli och kommer då att gå till samma barnmorska som jag gick till under förra graviditeten. Känns väldigt bra!
När ni går till mvc för inskrivning vilken vecka är ni då?
När mars månad är fylld kanske vi kan skapa en hemlig grupp på Facebook? Är mycket lättare att hålla koll, tagga visa bilder osv. :)
Grattis alla nya till era plus!
Kul att ni gillade min idee förresten! Vi får fixa en grupp på Facebook när marsgruppen är fylld. :)
En sak gör mig väldigt förvirrad!!! jag går in på sidor för att beräkna förlossningen. men jag har fått 3 olika svar?? en gång den 9 mars sen 3 mars och 5 mars,!!!
min sista mens första dag var den 31 maj
Hoppar in här.. har BF 25/2 enligt beräkningar men kommer garanterat gå över tiden och föda i mars så lika bra att vara med här från början :)
Gällande FB grupp.. om man gör gruppen hemlig så kan icke medlemmar inte hitta gruppen om de så söker efter den. Bättre med att göra gruppen hemlig än att namnge den nåt konstigt för då kan ens vänner se i sitt nyhetsflöde vad man har skrivit i gruppen i alla fall..
Finns det några Stockholmstjejer i gruppen? Eller några som
har vägarna förbi Sthlm för den delen:) Tänkte att vi kanske kunde styra upp en träff? Kanske på något fik eller parkhäng om vädret tillåter
Sparkliie det finns redan en startad grupp:) Både jag och Petra Högström kan lägga till medlemmar. Sanne Beckman heter jag. Adda mig som vän så går det att lägga till dig i gruppen!
E det okej att flyga i vecka 13?