Bf mars 2015
Fick plus nu precis, så hoppar in här! Hoppas den Lill stannar denna gången...slutade i tidigt mf förra månaden....
Har typ INGA symtom rent fysiskt!
Fick plus nu precis, så hoppar in här! Hoppas den Lill stannar denna gången...slutade i tidigt mf förra månaden....
Har typ INGA symtom rent fysiskt!
Testade mig imorse igen...starkare streck sen igår! Har ju så många test kvar från testlagrets...18 kvar så testar lite då å då....lär ju sluta att testa om några dagar!
Som sagt inte haft några som helst symtom fram till jag plussade....inatt hade jag haft uppsvälld mage å det kör i den...varit lite kass i magen sen midsommar, det var säkert ett tecken...
Idag har jag börjat få lite ömma bröstvårtor...är lite seg å trött....jobbar natt denna veckan så det kan ju va därför med...men inga direkta jättesymtom! Verkligen olika från person till person....slipper gärna illamåendet då det kommer bli jobbigt på jobbet....
Gjorde ett test imorse igen å det blir starkare å starkare för varje dag...
Har riktigt mkt molvärk i livmodern samt ömma bröstvårtor! Det e mina tecken än så länge...
Hoppas det stannar denna månaden, hade ett tidigt mf förra månaden just vid denna tidpunkten...men nu känner jag mig mer gravid än då....hade dock inga symtom mellan äl å Bim så trodde verkligen inte att jag var gravid denna månaden!
Berättade för killen igår kväll...hållt det hemligt ett par dgr då jag möte riktigt trodde på att jag var gravid!
Hade sex igår å satan vad ont jag har haft i magen inatt på jobbet samt nu under dagen...ngn som vet om man lätt får det så här tidigt i graviditeten?! Riktig mkt värk under natten å idag...
Grattis, samma bf som mig!
Hej :) jag + idag :) o har BF den 2 mars :)
Vi har en liknande situation...men vi kommer få bo särbos ett tag, eller några år tyvärr då vi har barn på andra håll samt bor på olika orter....detta gör att vi inte kan flytta ihop....känns väl inte alltid jättekul men samtidigt vill vi båda ha ett barn tillsammans..så nu blir det så här!
Tack =)
Det är första, räknat typ till 26/2 men hängde på här ändå. =)
Har en lite jobbig situation då jag bor nere i malmö och killen i Göteborg så de blir att pendla ett tag. Ska dock flytta upp så fort jag kan.
Hur ser de ut för er andra ?
Vill ngn lägga till mig!?
Är på 4+4 idag...så bf 2/3 Från Halland, 33 år
2:a barnet för mig, har en son på 11 oxå! Har dock inte mkt minnen av den grav då det var sååå längesen!
Ska summera mina symtom lite...
Som jag skrivit innan så hade jag noll symtom från äl till Bim....vet att vi prickade in äl med både temp å sticka...men det är ju ändå inga garantier att man blir gravid på...hade dessutom mf i vecka 5 nu i maj...
Testade några dgr innan Bim men neg....testade tom med cb digitalt i lördags då jag skulle ta en drink om jag inte var gravid...stod inte gravid å jag var då på -2 Bim....tänkte jaja, får väl bli en annan månad istället då tog jag mig en god jordgubbsdrink!
I sön beställde jag stickor från testlagrets ...mest för ifall inte mensen kom men mest till nästa månad....i mån kissade jag på morgonen å sparade det till em då posten kommit med stickorna....fick då ett svagt svagt plus....trodde ju knappt på det så testade med kvällsurinet med ålder var då ännu lite starkare...har testat varje dag å det blir ett starkare streck för varje morgon som går...coolt! Nu precis är det nästan lika starkt som kontrollstrecket!
Symtom noll fram till Bim....men nu börjar de krypa fram lite mer....magen började faktiskt lite innan Bim,inget jag tänkte på då...
Haft metallsmak i munnen de senaste två nätterna på jobbet....jobbar som polis å jobbar treskift...
Brösten började ömma igår å idag är vårtorna ajaj....
Svullen om magen ja....känner mig förstoppad å lös på samma gång...
Mer å mer molvärk i magen....hade riktigt mkt efter vi myste i onsdags....känner det lite hela tiden...
Det var nog de symtomen jag har nu, det kommer nog mer!
Kul att vi börjar bli ett gäng nu!
Dagens symtom är numera i stort sett ont i bröstvårtorna....jävligt ont kan jag tillägga!
Annars inget direkt, lförutom att inget smakar direkt gott...inte ens kaffe eller godis...är iofs bra!
Ska försöka hålla graviditeten hemlig ett bra tag till, om det går...min bästa vän vet om då man vill ha ngn att bolla med...hon e oxå gravid...men resten ska vi försöka hålla hemligt till september om det går!
Börjar undra om jag fått halsbränna? Eller om det e förkylning på g? Har de senaste nätterna å mornarna haft som kli i halsen, som om jag har en klump där...jobbigaste senare på natten mot morgon å när jag går upp...släpper efter jag varit upp ett tag...ngn som vet eller har känt samma?! Tycker det e tidigt att ha redan nu!
Vi kommer ha 12 år mellan, så det känns jättekonstigt...jag har velat ett tag om jag verkligen vill ha mer barn då det blir långt mellan...blir ju verkligen till att börja om kan man ju säg...
På gott och ont...min stora grabb blir 12 nästa år och killens barn är 12 å 16...men samtidigt så vill vilja ett barn tillsammans...dock så,klarar de stora sig mkt själva nu så all egentid kommer försvinna...fast samtidigt så längtar jag efter en liten ochbhar en känsla av att jag kommer ångra mig om jag inte skaffar fler barn...svårt det där...konstig känsla emellanåt...
Symtom ja...hur känner ni andra?! Förstår att det är väldigt olika!
Själv känner jag mig verkligen inte gravid...lite ont i bröstvårtorna men det har jag lite till å från i vanliga fall....annars typ ingenting, så man undrar ju om man är gravid!!
Fasthet är rätt skönt att inte må illa, ha ont i magen å massa annat, det kommer säkert med tiden ändå...kanske att jag e lote tröttare än vanligt, svårt att säga då jag jobbar treskift å ofta e trött just pga jobbet å omställningarna...
Går snart in i v 7....